{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Ny skoletaske? {{forumTopicSubject}}

Well.. Som nogle nok har regnet ud får der jo ikke specielt længe til skolen starter... Again :I
Men jeg vil så gerne lige have frisket mine skolesager op, hvis i forstår! Derfor vil jeg gerne have en ny skoletaske!
Jeg har overvejet lidt de der Fjall Raven, men jeg ved ikke om den ville være god som skoletaske?
Har i/har haft en Fjall Raven, som skoletaske?
Jeg skal ikke have mega mange bøger i min taske da vi har skuffer i min klasse, så det jeg ikke har lektier for i, lader jeg blive i klassen, og de lektier jeg har for tager jeg selvfølgelig med hjem smiley

Men har i en skoletaske i ville anbefale?
Lige nu har jeg en Jan Sport, den fungere stadig helt optimalt, men vil så gerne lige skifte ud i tingene! :D.

Såååe.. Hvad syntes i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny skoletaske?
  • #1   6. aug 2013 Jeg har en Fjall Raven som skoletaske, og det virker helt fint for mig :-') der kan dog ikke være så mange ting i den, men har også alle mine ting liggende henne i skolen smiley Der er også en stor model, der er på størrelse med en normal skoletaske..

• #2   6. aug 2013 Jeg havde en Warp sidste år, den var fin, men lidt for lille. Da jeg var i Horze her een anden dag fandt jeg en taske der ude, som jeg købte og skal til at bruge som skoletaske og tror det kommer til at fungere rigtig godt:)

• #4   6. aug 2013 Tak for svar alle sammen!

Skumfidusen: Uha, nej det ved jeg intet om.. Jeg har brugt den lidt ude ved hesten.. Så den skal nok lige vaskes xD.. Men jeg ved ikke hver størrelsen er.. :I

• #5   6. aug 2013 Skumfidusen - jeg har den model der hedder Kånken :-')

• #6   6. aug 2013 Jeg har lige købt sådan en taske! Den er dog lidt mindre end forventet, men min computer kan f.eks. sagtens være i, så der skulle nok være plads til den og flere bøger. Der findes dog mange forskellige slags modeller af rygsækkene, så der er sikkert en af størrelserne, som passer til dit behov. Jeg ved, at man kan få nogle, hvor tasken er lavet til, at der kan være en 15" computer, så må der vel også være ekstra og god plads til bøgerne.. smiley

• #8   7. aug 2013 Jeg har en Fjall Raven, og jeg syntes den passer fint til mig! :).
    Tak for jeres svar!

Kommentér på:
Ny skoletaske?

Annonce