{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halvpart
  • #1   8. aug 2013 Det er noget du aftaler med vedkommende der ejer den hest/pony du skal have halvpart på smiley

  • #3   8. aug 2013 Det er forskelligt hvad det koster. Det kommer lidt an på hvad hesten kan.
    Det er også forskelligt, nogle steder skal du fx muge, ordne udstyr og sådan.

    De fleste steder må du selv bestemme om du vil tage til stævner smiley hvis ejeren giver lov selvfølgelig.


  • #4   8. aug 2013 Det er meget forskelligt om folk tager noget for det. Tit kan man lave en god ordning, med at man gør noget i stalden, og så for man det enten gratis, eller et afslag i prisen.

    Somregelt skal man ride et par gange om ugen, muge boksen ud, sådanne ting.

    Igen kommer det an på hvilken hest du vælger. Der er meget forskellige krav til ryttere. Nogle gange skal man kun nusse med hesten, andre gange skal man starte til masser af stævner og sådan.

    -Rigtig god ide med en halvpart, ros smiley


  • #5   8. aug 2013 Det er forskelligt hvad det koster. Hvis det er på rideskole mener jeg det er omkring de 600 kr,- og privat kan det være lige fra 100-1 000 kr. alt efter hvad de opkræver penge for. (Det kunne f.eks. være at du skal betale halvdelen af opstaldning, smed, dyrlæge mm.) smiley
    Som halvpart skal du passe hesten som var den din egen, eneste forskel er at du ikke har hesten hver dag smiley
    Stævner er også forskelligt når det er privat du søger en part, men efter hvad jeg har erfaret er der ikke mange der opkræver at du skal ride stævner. Rideskoler kræver ikke at du rider stævner. smiley


  • #6   8. aug 2013 Hvad det koster?
    Det meget forskelligt alt efter hvor mange gang om ugen det er? Og hvad hesten kan. Osv osv...

    Hvad skal man gøre?:
    De flest så de dage du har den, har du den som din "egen" hvilke vil sige mugning og fodring? Ved andre parter skal du kun ride ikke andet så det også forskelligt;-)

    Skal med til stævner eller hvad?
    Det tror jeg selv du bestemmer;-) nogen ser dog helst du starter, andre vil ikke have du gør det på deres hest, og nogen er ligeglade?

    Mvh Flora og Champ;-)


  • #7   8. aug 2013 Tak for svarene og tak til ~Den Sorte Pinto~

  • #8   8. aug 2013 Håber du finder en smiley

  • #9   8. aug 2013 Det håber jeg tak for alt

  • Menneskefisk
    Menneskefisk Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 25
    #10   8. aug 2013
    Kig rundt i annoncerne og se hvad de forskellige ejere forventer af deres parter - så kan du samtidig se hvad der er i nærheden af dig.


Kommentér på:
Halvpart

Annonce