2.284 visninger
|
Oprettet:
Extension syet,limet eller micro ringe {{forumTopicSubject}}
Hej......
jeg vil så gerne have extension, men jeg er blevet i tvivl om hvad for noget jeg skal have/bruge. Hvad syntes i er bedst og bruge og i må meget gerne anbefale steder, meget gerne i nordjylland og billigt
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 423 Svar: 1.553
Jeg har prøvet alle 3 metoder og det skader både dit eget hår, og din hovedbund..
Men når det endelig skal være, så synes jeg bedst om micro ring metoden, men det er skadeligt for hår og hovedbund
Nu ved jeg ikke hvor tykt dit hår er, men hvis du har tykt hår, skal der utrolig meget falsk hår til før det ser naturligt ud, og det er et bøvl uden lige
Det tager MEGET lang tid at passe og pleje, hvis man skal have et pænt hår i længere tid
Men pas på med at finde et billigt sted, for hvis håret er i billig kvalitet bliver det meget træls at se på, rimelig hurtigt.
Det er bedre at købe extensions med clips, også lære at sætte det ordenligt i - også bruge det ved særlige lejligheder
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 39 Svar: 290
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
(link fjernet)
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 532
Man kan få nogle microringe hvor der er en form for metal i, og ja, de ødelægger håret..
Jeg bruger microringe som er lavet af gummi og silikone og det er det absolut mest skånsomme for håret..
Lige så mange mennesker der er, lige så mange for/imod er der ved alle metoder - det er MEGET individuelt..
Et godt råd er at få det lavet et sted hvor påsætteren har fået undervisning - endten en professionel eller en som har taget et anerkendt (diplom) kursus..
- alt andet KAN blive dit værste hår mareridt!
jun 2008
dec 2006
Følger: 159 Følgere: 137 Heste: 13 Emner: 265 Svar: 1.377
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 468
Når du gør noget ved håret så bliver det påvirket, i større eller mindre grad. Hvis du glatter dit hår, ja så er du hård ved håret, hvis du føntørrer det eller sætter extentions i.. Men fordi det skader håret behøver det ikke være no go... Det handler bare om at minimere skaderne og passe og pleje det godt.
Jeg er tidligere påsætter (gider dog ikke mere) og har sat flere forskellige metoder på og også selv haft. Personligt kan jeg bedst selv lide hot fusion hvor der bliver opvarmet keratin og sat på håret i totter (ikke lim!), men kan også sagtens anbefale både tape (baner) og cold fusion. Til gengæld vil jeg fraråde dig at få det syet på. Jeg synes det er en møgmetode og jeg synes at kunne se en tendens til den skader mere end de andre.
Mht de andre metoder er det at prøve sig frem - jeg synes personligt selv at tape eller micro rings er nogle rigtig gode og meget skånsomme metoder (Men dermed ikke sagt at de ikke påvirker, for det gør de også) men jeg kunne ikke selv forlige mig med tape metoden, det irriterede mig og microrings holder bare lige en smule kortere er min erfaring.
Og ja, lad endelig vær med at falde i hvor det er nemmest.. der er alt for mange piger der har leget med det uden den basale viden og mener de er dygtige... Få en der er uddannet til at lave det, det betaler sig i sidste ende. Og så en bonus information.. Håret skal være grade A og remy hair - og så vil jeg råde dig til at vælge noget hvor der er garanti på håret, da du selvom du vælger remy og grade a risikere at få noget skod hår..
Der er mange holdninger og meninger også blandt påsætterne så det er med at se sig godt for
Held og lykke, det er det fedeste at få monster hår
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.408
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
dec 2009
dec 2009
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.408
dec 2009
Der er også forskel på om det er den mindst skadelige eller det overhovedet ikke skader - for det gør det - Men derfor kan man sagtens vælge at få extentions i alligevel, bare man passer det
jun 2008
Jeg tager fra 1100 kr
dec 2009
jul 2017
Følger: 2 Svar: 1
Extension syet,limet eller micro ringe