{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Extension syet,limet eller micro ringe
  • #1   9. aug 2013 Mit bedste råd er at lade vær med at få sat noget i håret!
    Jeg har prøvet alle 3 metoder og det skader både dit eget hår, og din hovedbund..
    Men når det endelig skal være, så synes jeg bedst om micro ring metoden, men det er skadeligt for hår og hovedbund smiley
    Nu ved jeg ikke hvor tykt dit hår er, men hvis du har tykt hår, skal der utrolig meget falsk hår til før det ser naturligt ud, og det er et bøvl uden lige smiley
    Det tager MEGET lang tid at passe og pleje, hvis man skal have et pænt hår i længere tid smiley
    Men pas på med at finde et billigt sted, for hvis håret er i billig kvalitet bliver det meget træls at se på, rimelig hurtigt.

Det er bedre at købe extensions med clips, også lære at sætte det ordenligt i - også bruge det ved særlige lejligheder smiley

• #2   9. aug 2013 ta dem du selv kan clipse i, har aldrig selv brugt det stads der men kender en del hvis hår er total skadet bagefter

• #3   9. aug 2013 Weft skåner håret en del! Og hvis du behandler det godt, forbliver dit eget hår godt inden under smiley

(link fjernet)

• #4   9. aug 2013 Jeg er selv Extensionist og laver påsætninger med ezy weft og cold fusion - begge med micro ringe..
    Man kan få nogle microringe hvor der er en form for metal i, og ja, de ødelægger håret..
    Jeg bruger microringe som er lavet af gummi og silikone og det er det absolut mest skånsomme for håret..

Lige så mange mennesker der er, lige så mange for/imod er der ved alle metoder - det er MEGET individuelt..

Et godt råd er at få det lavet et sted hvor påsætteren har fået undervisning - endten en professionel eller en som har taget et anerkendt (diplom) kursus..
    - alt andet KAN blive dit værste hår mareridt!

• #5   9. aug 2013 Ens eget hår og Extensions bliver kun skadet hvis ikke man plejer det efter bogen og hvis man er mega hård ved det

• #6   9. aug 2013 vickie - hvad tager du for det?? smiley

• #7   9. aug 2013 Vickie: Nej det passer ikke!

Når du gør noget ved håret så bliver det påvirket, i større eller mindre grad. Hvis du glatter dit hår, ja så er du hård ved håret, hvis du føntørrer det eller sætter extentions i.. Men fordi det skader håret behøver det ikke være no go... Det handler bare om at minimere skaderne og passe og pleje det godt.

Jeg er tidligere påsætter (gider dog ikke mere) og har sat flere forskellige metoder på og også selv haft. Personligt kan jeg bedst selv lide hot fusion hvor der bliver opvarmet keratin og sat på håret i totter (ikke lim!), men kan også sagtens anbefale både tape (baner) og cold fusion. Til gengæld vil jeg fraråde dig at få det syet på. Jeg synes det er en møgmetode og jeg synes at kunne se en tendens til den skader mere end de andre.

Mht de andre metoder er det at prøve sig frem - jeg synes personligt selv at tape eller micro rings er nogle rigtig gode og meget skånsomme metoder (Men dermed ikke sagt at de ikke påvirker, for det gør de også) men jeg kunne ikke selv forlige mig med tape metoden, det irriterede mig og microrings holder bare lige en smule kortere er min erfaring.

Og ja, lad endelig vær med at falde i hvor det er nemmest.. der er alt for mange piger der har leget med det uden den basale viden og mener de er dygtige... Få en der er uddannet til at lave det, det betaler sig i sidste ende. Og så en bonus information.. Håret skal være grade A og remy hair - og så vil jeg råde dig til at vælge noget hvor der er garanti på håret, da du selvom du vælger remy og grade a risikere at få noget skod hår..

Der er mange holdninger og meninger også blandt påsætterne så det er med at se sig godt for smiley

Held og lykke, det er det fedeste at få monster hår smiley

• #8   9. aug 2013 vil os anbefale ezy weft eller mirolink. Det er IKKE skadeligt for håret, og nemt og have med at gøre, på trods af du har ekstra hår i : -)

• #9   9. aug 2013 Jeg har kun prøvet Hot fusion og har været rigtig glad for det. Selvfølgelig er det skadeligt for håret, men det er også skadeligt at farve sit hår, så det er jo bare et valg man tager. Mit hår har holdt 2 måneder nu og der er kun 2 totter som er faldet af smiley

• #11   9. aug 2013 Stephanie selvfølgelig er det skadeligt for håret smiley

• #12   9. aug 2013 Limet? mener du med keratin?

• #13   9. aug 2013 Michelle det skader ikke som meget andet. Har haft det i 5 gange i træk nu, og mit hår er ikke mærket af det. samt de siger det er den mindst skadelige metode de forskellige steder smiley

• #14   9. aug 2013 Selvfølgelig skader det - Men man kan så diskutere hvor meget det er, som jeg også skrev så skader det også at glatte eller føntørre håret smiley Men passer man det som man skal og får sat noget kvalitetshår i, så er det begrænset.

Der er også forskel på om det er den mindst skadelige eller det overhovedet ikke skader - for det gør det - Men derfor kan man sagtens vælge at få extentions i alligevel, bare man passer det smiley

• #15   9. aug 2013 Michelle - det var egenligt også det jeg mente smiley

Jeg tager fra 1100 kr smiley send mig PB ved interesse, for priser og kan lave et fint tilbud hvis der er flere smiley

• #16   9. aug 2013 smiley

• Somaya H
    Somaya H Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 2 Svar: 1
    #17   5. jul 2017 Jeg er interesseret i at få lavet hår exstension, men det skal være alt andet end at få det syet det ind.

Kommentér på:
Extension syet,limet eller micro ringe

Annonce