{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Hjælp! - Reagere pludselig voldsomt på biddet {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg har en rigtig sød og velredet hest, som ikke har haft problemer med biddet før. Men igår slå hun højt i luften med hovedet, og slog fra hele tiden, og idag var det kun værre. Jeg ved med sikkerhed, at det ikke er fordi hun ikke gider, for når jeg lige let markere mig overfor hende, er der aldrig noget, men idag gjorde det det kun værre. Der er ingen tegn på, at hun har ondt nogle steder i kroppen, og eftersom det er biddet hun er følsom overfor, tænker jeg, at det er i munden det er galt. Jeg har lige været på ferie i en uge, hvor hun er blevet passet, og hun er blevet passet rigtig godt, og jeg er meget tilfreds! Men da jeg skulle ride hende efter jeg er kommet hjem, var biddet fyldt med alt muligt, og tænker lidt, at det kunne være det der har givet hende sår i munden, og det er derfor hun reagere så voldsomt lige pludselig? Jeg har gjort biddet rigtig godt rent nu, og nu får hun fri den næste uge, og så bliver hun smurt i mundvigende.
Er der nogle som kan se en anden grund til hendes opførsel? Er lidt bekymret, da hun normalt går smadder godt med det bid, og går super stabilt på det.

-Ligger IKKE op til diskussion, og upassende kommentarer bliver slettet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! - Reagere pludselig voldsomt på biddet
Kommentér på:
Hjælp! - Reagere pludselig voldsomt på biddet

Annonce