{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udrensningskur?
  • #1   16. aug 2013 Kroppen renser selv ud, alt det med udrensningkure er fup. Det eneste der rent faktisk renser ud, er en tarmskylning, men det er måske ikke lige dét du er ude efter smiley

• #2   16. aug 2013 Kører du 5:2 fastekur? smiley

• #3   16. aug 2013 Ved ikke om du kan bruge det her
    En gang om ugen presser jeg en ½ citron (økologisk)
    Og kommer en spiseske fuld Olivenolie i og en knivspids Carienne peper ved og røre og drikker
    Det gør jeg fast en gang om ugen
    VH
    Annette

• #4   16. aug 2013 Mint: Ja det gør jeg ^_^

Anette: Tak, det vil jeg prøve.

• #5   16. aug 2013 PS: Og nej, tror ikke jeg vil begive mig ud i en tarmskyldning :3

• #6   16. aug 2013 Hvordan har det været for dig, har du tabt dig og er det til at holde? Har selv overvejet at kaste mig ud i den, synes det lyder lidt spændende smiley

• #7   16. aug 2013 Det at komme lidt citron i va det når ma drikker trækker affaldsstoffer med ud smiley

• #8   16. aug 2013 Ja det virker fantastisk godt. Jeg har problemer med 2 ting når jeg skal tabe mig 1) portionsstørrelserne og 2) sukker.

I starten er det lidt svært at være kreativ, men har fundet nogle fede hjemmesider, som giver mig en masse inspiration til lækre opskrifter og så er det IKKE engang dyrt. Jeg har fx lige lavet et madbudget for 2 personer i 7 dage til under 400 kr.

Den næste udfordring er, at vænne sig af med sødede drikkevarer. Nu drikker jeg mellem 2 og 3 L vand om dagen, og hvis jeg får lyst til noget sodavandsagtigt, så er der de nye aquadorvand, som smager næsten som sodavand.

Så var der det med at vænne sig af med, at spise brød/kulhydratrigt morgenmad, og i stedet fx spise rester fra aftensmaden igår. Jeg vænnede mig ikke rigtigt til det, medmindre der fx er salat til overs, så jeg skipper morgenmaden, og drikker i stedet the/kaffe/vand, da jeg alligevel først bliver sulten til frokosttid.

Sidst, men ikke mindst er der selve fastedagene. Jeg kan ikke forslå at man tager to dage og så forventer man kan "overleve" upåvirket. Derfor startede jeg med at have to dage uden morgenmad, og så springer man frokosten over de to samme dage ugen efter, osv, så man vænner sig langsomt til det.

Derudover er det jo ikke 0 føde HELE den dag, så kan fx have en lille kop cherrytomater, selleri og agurk, som kan tage min trang hvis jeg har behov.

Det har hjulpet mig indtil videre, og taber mig stødt ^_^

Selvfølgelig er det lidt op og ned, for jeg kan jo godt finde på at spise lidt brød når jeg er ude, og drikke lidt alkohol osv, men så længe man har de to fastedage slår det ikke en helt ud af kurs.

Jeg bruger disse hjemmesider:

http://www.paleo-opskrifter.dk/

http://paleoblog.dk/category/opskrifter/

http://nomnompaleo.com/recipeindex

• #9   16. aug 2013 Tak for det lange svar! smiley
    Så du spiser både efter paleo og bruger 5:2?

• #10   16. aug 2013 Jeps smiley Paleo er super god, fordi den kommer med gode alternativer, for bl.a. at undgå usunde kulhydrater som ris, pasta, sukker og brød.

Det mætter super meget, nedsætter ophobning af luft i maven, og så får man masser af grøntsager og andet lækkert.

Jeg spiser fx stadig dessert til et aftensmåltid en gang om ugen ud fra paleo opskrifterne, og det er faktisk smaddergodt smiley

Og ja, så bruger jeg 5:2 princippet ved siden af.

Kommentér på:
Udrensningskur?

Annonce