{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster:)
  • #1   18. aug 2013 En hamster btw smiley
    Men en hamster er nok det mest simple dyr jeg nogensinde har haft. Man tager dem ud et par gange om dagen, giver dem mad, skifter bur en eller 2 gange om ugen osv. Evt søg på nettet

• #2   18. aug 2013 de er søde men dødkedelige.. de sover hele dagen og larmer om natten smiley ej, jeg har haft nogle stykker og var meget glad for dem, men i forhold til at have fx rotter eller undulater er de virkelig kedelige... rotter kan lære en masse og er utroligt kvikke, de lugter dog hurtigt.. undulater sidder og kvidre hele dagen og er meget aktive og hyggelige at se på. og så¨kan de også blive rigtig tamme... smiley

• #3   18. aug 2013 Google er din ven. smiley

• #4   18. aug 2013 Louise: det er også bare mest til at nusse lidt med:)

• #5   18. aug 2013 De er søde, og kræver ik så meget... Dog stinker de! Og larmer helt vildt om natten... Fjern deres tisse hjørne/sand HVER dag.. Puuuuuh!

• #6   18. aug 2013 Josephine: for de første flot navn:D!! Også sover jeg mærkeligt nok bedst i larm:)?
    Og til jer alle sammen hvis man skal have to kan de så bo i samme bur??

• #7   18. aug 2013 De larmer, stinker, er kedelige og lever ikke særlig længe smiley til gengæld er de meget lette at have

• #8   18. aug 2013 En hamster er nem.
    For hvis den ikke egner sig som kæledyr er den ligeså god og hyggelig at have som kigge på dyr.

Køb ved avler, vel og mærke en seriøs en så ved du hvad du får, min egen blev aflivet da den var 8 mdr, købt i en dyrehandel, jeg kunne højst sandsynligt have undgået hendes tidlige død ved at købe fra en avler.

De er natdyr, så vil sove om dagen og være vågen aften og nat, i langt de fleste tilfælde.
    Min egen vågnede hver gang hun hørte mig også sad hun ellers ved lågen indtil jeg kom hen og sagde hej.

En hamster kan drive dig til vanvid om natten hvis dens hjul ikke er mere eller mindre lydløst.
    Jeg mugede min ud hver 2. Uge og hendes bur lugtede aldrig.
    Og som strøelse vil jeg anbefale carefresh spåner støver for meget, og i huset så brug toiletpapir i stedet for hamstervat, billigere og bedre.
    Nogle foretrækker at rive toiletpapiret i stykker, jeg rev det dog kun halvt over på den lange led så det blev til to strimler.

Og mange af de bure der er i dyrehandlere er meget små, specielt hvis du er oppe i en hamster, altså ikke en dværg.

• #9   18. aug 2013 Og en hamster, 1 bur, du kan være heldig med nogle arter, men jeg ville aldrig tage chancen. smiley

• #10   18. aug 2013 Hamstere er ikke flokdyr, så nej de skal ikke gå sammen smiley

• #11   18. aug 2013 TS: så skal du være heldig at få fat i en som gerne vil det... synes dem jeg har haft allerhelst bare ville være for sig selv... helst ikke for meget kontakt.. smiley men de er nuttede at kigge på !
    og så er hamstere ikke flokdyr, de kan komme noget så voldsomt op at slås, endda slå hinanden ihjel, så vil foreslå at holde dem i hvert sit bur, hvis du vil have flere. smiley

• #12   18. aug 2013 Jeg har tydeligvis været heldige med mine hamstre så. De har altid gået 2 og 2, og har ligget og puttet sammen inde i huset osv. I dyrehandleren bliver de da heller ikke altid holdt i forskellige bure? smiley

• #13   18. aug 2013 de kan også sagtens være sammen som unger, men så snart de er køsnmodne går det som regel galt.. både fordi de kan parre sig men også fordi de bliver territoriale.. smiley man kan dog være heldig, især hvis de er to søskende (af samme køn), som kender hinanden.. men at sætte to fremmede hamstere sammen, ender næsten altid galt smiley

Kommentér på:
Hamster:)

Annonce