{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Spansk på handelsskole/gymnasium?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Tænkte om nogle af jer har haft spansk på handelsskolen, eller i gymnasiet?
Sagen er, at jeg netop er startet på HG, og skal have et 2. sprog på E niveau.
Tysk kan jeg få på E niveau, men syntes aldrig jeg rigtig har været så god til tysk, og syntes ikke der har haft sagt mig noget. Derfor havde jeg tænkt på at vælge spansk, samtidig med jeg også tror det kunne være spændende at lære et andet sprog.
Problemet er så bare at vi kun kan få spansk på F niveau, eller rettere undervisning på F niveau. Man kan så stadig vælge det, men skal så selvfølgelig selv "lære" det, altså mere hjemme arbejde, og så ville vi selvfølgelig få noget materiale/opgaver til E niveau, men selve undervisningen er kun F.
Nu tænker jeg så, vil det blive for svært at lære Spansk, når der også vil være en del selvarbejde? Ikke fordi jeg er så bange for at arbejde for det, men er mere bange for om jeg vil klare mig dårlig/få dårlige karakter, fordi det er for svært, i forhold til tysk, hvor vi undervises på E niveauet?
Ved godt det ikke er de vildt høje niveauer, men har aldrig haft spansk, og er jo i tvivl om jeg gaber over for meget?
Indtil videre venter jeg med at vælge, og vil prøve at snakke med spansklæren for at høre hvor svært det vil være?

Men derfor kunne jeg jo godt tænke mig at høre fra nogle der har haft spansk, min på E niveau, men selvfølgelig også gerne højere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spansk på handelsskole/gymnasium??
Kommentér på:
Spansk på handelsskole/gymnasium??

Annonce