{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Se min jobansøgning {{forumTopicSubject}}

Vil gerne have lidt respons på min ansøgning til en tøjbutik. Den er lavet på kort tid


Uopfordret ansøgning Til Tøj 4 os

Mit navn er Emma og jeg er 15 år, og leder nu efter et fritidsjob. Jeg er meget integreret og god til lidt af det hele. Jeg har endnu ikke haft noget decideret fritidsjob, men har dog passet børn. Selv er jeg en meget tålmodig og omsorgsfuld pige, der kan med alle. Jeg er meget udadvendt og elsker at være sammen med både dyr og mennesker. Folk har altid synes, at jeg er meget smilende, glad og skøn at være sammen med. Jeg har bestemt intet problem med at skulle lave lidt af hvert på arbejdet. Jeg lærer hurtigt, og når jeg har sat mig ind i tingene er jeg klar på at lave hvad som helst. Jeg kan godt lide og planlægge min tid, og har derfor ingen problemer med et arbejde.

Jeg går i 9’ende klasse på Englystskolen, og udover lektierne og mine venner, bruger jeg også tid på mine heste. I hverdagen har jeg ingen problemer med at arbejde – jeg kan både i weekenden og hverdagen, og ønsker gerne omkring 5 måske 8 timer i ugen at arbejde. Som sagt er jeg klar på at blive sat på lidt af hvert, og er bestemt også klar på fysisk arbejde. Tålmodighed har jeg også meget af, og er altid god til at lytte. Jeg går selv meget op hvilket tøj jeg går i og hvordan moden i øjeblikket er. Det er spændende moden, og en ting jeg altid vil synes ville være interessant. Jeg er selv serviceminded, og god til at ekspederer kunder/gæster.

Jeg håber, at jeg lyder som en i kunne bruge, og jeg ser gerne frem til en personlig samtale.

Med venlig hilsen

Emma Lærkegaard
Overbyparken 28b
7080 Børkop

Telefon: 50668673


(Vedlagt billede til sidst)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se min jobansøgning
Kommentér på:
Se min jobansøgning

Annonce