{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Er det mig, der er problemet? {{forumTopicSubject}}

Hej. Ved godt det er lidt mærkeligt at spørge om sådan nogle ting herinde, men skal bare ud med det og høre andres meninger her!!
Nå, altså jeg bor med min kæreste og jeg syntes selv vi har det godt sammen. Vi har selvfølgelig haft nogle perioder, som man har i alle forhold og det taler jeg med mine veninder om. (Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år) nå, jamen jeg snakker med nogle veninder fra min klasse. Tre veninder, lianne, Lene, Ruth. Min kæreste skulle i byen i fredags og da han kom hjem var han lidt mærkelig og det sagde jeg så til lianne og Lene. Ruth snakkede så med Lene om noget og de kom hen til mig. Ruth havde kommet hen til min kæreste i byen og taget stoffer (ikke med min kæreste, sig selv) og så var hun blevet ustyrlig og uansvarlig for sine handlinger. Min kæreste havde hjulpet hende hjem med en taxa. Men jeg blev sur og ked af det. Hvorfor havde min kæreste ikke sagt noget? Da jeg spurgte ham, sagde han at Ruth havde prøvet at kysse ham op til flere gange den aften. Jeg blev rasende og ringede hende op og sagde hun aldrig skulle tale til mig igen. Lidt efter modtog jeg en SMS fra Lene om at jeg var en dårlig veninde over at jeg at jeg stolede på hende osv. Og Lene ikke vil snakke med mig igen, for jeg var en svag person. Så spurgte jeg nogle andre veninder som også var i byen den aften om de havde set noget og det havde de, de så Ruth havde prøvet at kysse ham. Men selvom flere siger det, bliver Lene og Ruth ved med at benægte pg sige min kæreste tvang hende til at tage stoffer.. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro her.... Åh er helt forvirret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mig, der er problemet?
  • #1   3. sep 2013 Veninder og kærester der tager stoffer er en dårlig start her i livet.

Drop dem alle og start forfra med nogen der godt tør leve og være til stede i den verden vi er i.

• #3   3. sep 2013 Altså min kæreste tog ikke stoffer? Det er hende som gør.

• #4   3. sep 2013 Altså ja, det mener jeg os. Men de siger jeg har fundet på det. Jeg syntes det er en børnehave. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal skældes ud af de to, når jeg ikke har valgt parti. Det havde jeg o hvertfald ikke på det tidspunkt. Jeg syntes bare hun er en dårlig veninde over ikke at have fortalt mig hun prøvede at kysse ham, men hun kan nok ikke huske det. Det er fordi min kæreste har en ven som gør det, det ved jeg. Og der stod en glas, med stoffer i og hun tog en slurk hvor ham der ejede indholdet i glasset sagde der var stoffer i, men så drak hun resten. Jeg blev også bare sur over at hun overhovedet går hen til min kæreste, når hun ikke kender ham. Hun har set ham 1 gang..

• #5   3. sep 2013 Når man er fuld går man hen til ALLE. Jeg har i fuldskab kysset med folk jeg ikke engang kendte navnet på. Kan i hvert fald ikke se hvorfor du er sur over at hun går hen til ham,,

• #6   3. sep 2013 Enig med CoDok... jeg ville sådan set også være sur på min "veninde" hvis hun prøvede at kysse min kæreste? Er hun så en ægte veninde? smiley

• #7   3. sep 2013 Altså sådan en type er jeg nok bare, der er vi forskellige. Og jeg håber da at uanset hvor fuld man er, kan man kende forskel på sin venindes kæreste og en eller anden fyr. Jeg kan altid styre mig i byen, men igen,
    Der er vi jo forskellige.

• #8   3. sep 2013 Hun er ikke en ægte veninde nej. Jeg er så skuffet, specielt fordi hun ikke vil tage diskutionen med mig, men jeg skal diskuterer med hende igennem Lene. Hun vil ikke engang indrømme det til trods for alle de vidner jeg har nu. Det er virkelig en skod veninde, men det er Lene jo os, ved at støtte sådan en løgner. Det er nemlig ikke første gang Ruth er sådan ved en jeg kender. Altså.. Rygterne går jo. Selvom de ikke altid passer, skal man altid tænke en ekstra gang over dem.

• #10   3. sep 2013 Det er da godt nok ikke så pænt af hende, men kunne du ikke bare glæde dig over at din kæreste har afvist hende .

• #11   3. sep 2013 Lige præcis. Altså min kæreste var ikke rigtig fuld og hun væltede rundt. Han sagde også ay han havde prøvet at få hende til at gå hen til nogle andre fyre, men hun blev ved med at komme tilbage til ham. Hun gik endda fra hendes egne veninder, for at gå med min kæreste. Det lyder godt nok som om hun vil mere end bare være venner den nat.. Føj da

• #12   3. sep 2013 I min verden overreagerede du...
    Når man er fuld slår hjernen fra, og helt ærligt på jeg give ret i at du var en dårlig veninde ikke at snakke med Ruth om det, i stedet for at sætte sig ned over en kop kakao og en kage og så snakke om det.

Bare at ringe op og råbe af hende, ser jeg ikke som en ansvarlig løsning på problemet..!

No offence, men jeg står med Ruth, Lene og kæresten i den her..

• #13   3. sep 2013 Det er jeg os. Men mit problem er bare at jeg bliver i tvivl.. Ruth og Lene siger at han bare siger det for at jeg kan blive sur på dem i stedet for ham. Jeg er selvfølgelig skuffet over han ikke har sagt noget, før hende. Men uanset hvad. Så har han ikke gjort noget. Det er hende.

• #15   3. sep 2013 Jeg prøvede skam. Jeg ringede til hende senere og sagde om hun ikke bare vil sige samdheden, jeg blev ikke sur. Jeg vil bare gerne høre samdheden. Så sagde hun bare at jeg skulle holde mund kæft osv.

• #16   3. sep 2013 Enig med dig lykke. Det bekymre mig at nogle kan være sådan. Bare være sammen med en fyr selvom han har en kæreste. Jeg er taknemlig over at min sagde nej og skubbede hende væk. Det var i hvertfald nogle gange hun prøvede og lige meget hvad er en venindes kæreste bare "min venindes kæreste" og ikke en fyr i byen.

• #18   3. sep 2013 Præcis. Og de går begge i min klasse, så skal sidde og kigge på sådan en .. I 4 måneder endnu. Åha, jeg tror virkelig ikke på hende. Vi har været kærester i 2 år, og i går da jeg kom hjem, sagde han "jeg har virkelig ikke gjort det, det lover jeg dig" men hende Ruth har en kæreste. Det kan jo være det er derfor hun ikke har sagt noget til mig. For så vil hendes finde ud af det.

• #19   3. sep 2013 Man er ikke ansvarlig nok til at tage i byen og drikke, hvis ikke man ikke er klar over hvad man laver. Jeg ville droppe tøserne. Du har vel stadig Lianne?

• #20   3. sep 2013 *A Endurance Life* - hvis man ikke kan styre sig, når man er påvirket, så skal man slet ikke drikke/tage stoffer.

• #21   3. sep 2013 Ja, hun vil ikke blande sig, heldigvis. Men jeg vil heller ikke snakke med de to igen, ikke sådan som de går amok. Lene skrev en SMS til mig igår med at vi ikke kunne være venner, så længe jeg var sammen med Kenneth. Det er heller ikke lige frem en god veninde, som beder en om at gå fra sin kæreste over hvad? Ingenting. Han har intet gjort galt her. Det er hende Ruth som er et problem.

• #22   3. sep 2013 Random Line: Men man forandre sig heldigvis når man bliver ældre, håber vi! Hehe smiley

• #23   3. sep 2013 Nogen gør, andre gør ikke smiley

• #24   3. sep 2013 Jeg ville ikke være sur på kæresten over at han har været så fornuftigt, at han har hjulpet din gode veninde med at komme sikkert med en taxa. Der ville jeg faktisk nok være lidt stolt af ham i stedet. At han ikke fortæller dig om det, well .. Ja, det var jeg nok heller ikke blevet direkte sur over, for jeg forstår det godt. Han har jo nok bare tænkt at han ikke ville gøre noget stort ud af det, for der skete jo ingenting. Hun prøvede at kysse ham, men det lykkedes ikke - fordi din kæreste sagde fra. Igen, stolt af kæresten.

Veninden, hende ville jeg nok tage afstand til, og den anden veninde som blander sig bare for at blande sig, ville jeg nok også bare holde mig lidt fra. Lad dem vide at du er utilfreds med deres opførsel og at du synes det er uretfærdigt at du bliver behandlet sådan - men så slut den der. Lad være med at gøre det hele til en stor diskussion. Tingene er sket - videre i livet.

• #25   3. sep 2013 Enig med smut!

• #26   3. sep 2013 Fuldstændig enig med sig smut :-). Jeg har gjort fuldstændig det du lige har skrevet. Jeg er ikke sur på ham over han ikke har sagt noget, men nærmere skuffet. For syntes det er træls jeg skal have det at vide af hende, selvom hun ikke engang fortæller sandheden. Hun har sagt lign. Det her til ham i fredags: " du er bare så perfekt, det har jeg syntes lige siden jeg så dig første gang." Og "du skal blive hos mig, ikke gå" og så har hun prøvet at holde ham i hånden og osv. Men han har sagt nej. Jeg ville ikke engang blive sur på ham hvis han sagde det med det samme. Nu er jeg heller ikke sur, jeg er bare skuffet over han ikke har sagt noget. Så kan ikke se problemet er ham, det er hende. Men det mener de to jo selvfølgelig ikke. De syntes han er et svin, der lyver og han render om hjørner med mig.

Kommentér på:
Er det mig, der er problemet?

Annonce