{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FOTO :D
  • #2   3. sep 2013 ja tænkte nemlig også at ude i skoven ville være smukt smiley men tak for en god ide smiley

• #3   3. sep 2013 Skov er ALTID min ynglings! Sådan, hvor træerne spejler sig på hestens skind og de dér grene og "huller" imellem grene og blade, den skygge kan ses på hesten - Så kan jeg glo i flere timer. smiley
    - Udover det, synes jeg du skal prøve lidt forskelligt mht. dig og hestens position. Men uanset hvad, ser det bedst ud med trense & uden sadel. Om du sidder på den eller ej, så synes jeg en trense og ingen sadel, gør det rigtig flot. Sadlen får det nemlig til at se lidt for meget ud og en grime er direkte grim. Man vil aldrig kunne fjerne blikket fra den. xD En trense giver altid lidt ekstra til billedet. Regner ikke med, du vil tage en løs hest i skoven & en cordeo bliver også for grim. smiley
    Jeg har det sådan; Trense eller ingenting. Alt andet bliver grimt. xD

• #4   3. sep 2013 Elsker kærlig billeder, et knus, eller et kys er altid sødt at se på smiley

• #5   4. sep 2013 Tak for jeres idéer, og ja jeg syntes også det ville smukt med kun trense da jeg nu har en laktrense, og den ville se godt ud alene på hesten smiley smiley

Kommentér på:
FOTO :D

Annonce