{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL COMPUTER DER SPASSER!! {{forumTopicSubject}}

Min computer er begyndt at opføre sig alvorligt mærkeligt! for få minutter siden spassede skærmen helt sindsygt meget, den flimrede og bevægede sig osv (tror i ved hvad jeg mener) men så begyndte jeg at flytte og rotere på skærmen og ligepludselig stoppede det igen og nu har den virket i flere minutter, så jeg vil lige udnytte chancen og spørge om der er nogle som kender noget til det? Det skal lige siges at jeg før har haft den til reperation for et lignende problem, men der havde den fået et slag eller sådan noget på skærmen og det er derfor den gik i stykker, men da den denne her gang gik i stykker sad jeg bare og så film på den og så skete det ligepludselig smiley Jeg håber virkelig der er nogen som ved hvad der sker med den, for mine forældre syrer altid fuldstændigt af på´mig når de tror jeg har smadret noget, og der går sometider dage før jeg tager mig sammen og for fortalt dem det - Ja jeg ved godt jeg er en kylling
men tak for svarende på forhånd smiley

ps. undskylder for trykfejl osv, har ikke lige tid til at læse det igennem da min computer kan begynde at spasse igen når som helst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL COMPUTER DER SPASSER!!
Kommentér på:
HJÆLP TIL COMPUTER DER SPASSER!!

Annonce