{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Bryllups budget - må jeg hører? {{forumTopicSubject}}

Efter at have været forlovet med min kæreste i 4 år, er vi så småt begyndt at snakke om at vi skal spare op til at blive gift.
Vi er sådan rimelig enige om hvordan vi kunne tænke os det hele, og efter snart 4,5 år med hus renovation er vi snart færdige til at kunne lægge pengene til side.

Men hvad koster sådan et bryllup?
Er klar over at det er meget individuelt - men er nysgerrig over hvordan i holdte jeres bryllup (dem som er gift) og hvad gav i for de forskellige ting? Hvad var jeres budget?
Er der nogen derude som er igang med at planlægge? Hvad er jeres budget?

Kom glad med nogle priser, tips og anbefalinger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllups budget - må jeg hører?
  • #1   8. sep 2013 Vi har tænkt os at bruge maks de 60 000. Så håber vi at det er realistisk..

• #2   8. sep 2013 Altså vi har kigget flere scenarier igennem, og vores drømmebryllup har et budget der hedder i omegnen af 90.000,-

• #3   8. sep 2013 Må man spørge hvad jeres ideer er hvad er din tanke omkring kjolen hvor mange gæster bestiller i kagen mm så kan jeg svare jer på det smiley

• #4   8. sep 2013 Håber lige det er iorden at jeg følger med - min forlovede og jeg spekulerer nemlig også over bryllup i en fremtid, der ikke er så langt væk smiley

• #5   8. sep 2013 Det er helt iorden smiley

Jamen mine forældre vil give kjolen og hvad der ellers er - men vil selv gerne ligge lidt i.. Fandt drømmekjolen fra Lilly og den kostede 5.500 smiley

Makeup klare min mor - hun er uddannet.

Hår klare min frisør, satser på max 2000.

Vi kan lide ideen med at holde det på restaurant Parken i Esbjerg, da det var der han friede smiley
    Det er dog ret dyrt, så måske i forsamlingshuset og så bestille lækkert mad udefra..
    Det er ikke helt slået fast endnu..

Vi regner nok måske ca 70-100 gæster.. Han har en KÆMPE familie og hans forældre har mange venner.. Min familie i sig selv løber nok op i 30 af dem..

Kagen skal bestilles udefra.. Håber på en fra min klasse kan lave den, hun er ikke så dyr igen - og mega dygtig..

Så skal man jo have en fotograf - men hvad koster sådan en?

Regner med at alt papir arbejde (invitationer, bordkort, menu, osv) skal vi lave selv, ligesom til min konfirmation.. Men det blev vidst også halv dyrt..

Kørsel er vi gået på kompromis - håber at få fat i en flot gammel Ford A

Hvad mangler vi?

• #6   8. sep 2013 Hvad med ringe, morgengave, hans tøj... øøh.. det er vist hvad jeg mere kan komme i tanke om smiley

• #7   8. sep 2013 Hvi mor sørger for make up og kjole så vil jeg sige at i skal lægge de ekstra penge i at tage på restaurent.

for hvis i skal bruge forsamlingshus skal i sørge for nok stole servietter, pynt, duge, lys, drikkevare, og meget andet og dette kan i betale restaurenten for at gøre så har ikke så meget at tænke på og kan derfor nøjes med at tænke på hinanden på jeres store dag. Når det er så mange mennesker vil jeg mene at kagen kommer til at koste 2500-3000 da de fleste tager 25 kr. pr. person der skal spise + lidt ekstra til pynt af kagen mm. smiley

invitationer så kig evt. på vistaprint du kan stole 100% på dem og har ofte tilbud smiley

En fotograf professionelt vil koste omkring 2000-5000 efter hvor lang tid hvor mange billeder hvor professionelt mm. ellers kan man søge nogle amatøre men ja så bliver det jo amatør billeder smiley

Andet du vil vide smiley

• #8   8. sep 2013 Herhjemme var vi enige om at brylluppet skulle være en fest der skulle være til at betale og den med flest prinsessedrømme var egentlig min mand.
    Hans tøj: 1500
    Min kjole: 650 (købt brugt og syet om af min mor)
    Slør: 120 (specialsyet af en dame i Nordjylland som har det som sidegesjeft)
    Lokaler: 3500
    Kage: min mor lavede den gratis :0*
    Mad+drikke: 12000 (lånte fadølsanlæg af venner og købte fustager af min tidligere chef)
    Kørsel: 0 (en vennetjeneste)
    Blomster (kirke, buketter, bordpynt osv): 800 en kollega lavede brudebuket, knaphulsbuketter til gom, forlover og min søn og jeg købte blomster af hende og så lavede svigermor borddekorationer.
    Servietter, lys og anden pynt: 700
    Frisør: 600
    Negle: 0 (det fiksede en veninde)
    Fotograf: 1400
    Invitationer: 300
    Jukebox: 1000
    Servering: 2000
    I må selv lægge det sammen, men vi kunne vist ikke have gjort det meget billigere. Men det er også kun pga gode venners hjælp.

• #10   8. sep 2013 Ringe har vi - han købte PISSE dyre ringe, så vi havde de samme ringe hele vejen igennem smiley der mangler kun gravering..

Morgengave havde jeg slet ikke tænkt på! (Heller ikke hans tøj ;b )
    Hihi

Sarah laura - god ide smiley
    Tak for eksemplerne, helt klart noget jeg vil tænke på..

• #11   8. sep 2013 Tak for de fine eksempler - klart noget vi kan bruge smiley

• #12   9. sep 2013 Glad for at kunne hjælpe smiley

• #13   9. sep 2013 vi brugte ca 20000 og der stod mine forældre for køkkenpersonale ca et par 1000 og for kørsel, som var vennetjeneste og en kasse øl. og for forsqamlingshus til 2500 så alt i alt har vores bryllup kostet ca 26000

• #14   9. sep 2013 Pga vi brugte ret meget. Vores tøj kostede ca 20.000 til sammen. Mandens var dyrest.

Nå men vi var 30 mennesker til brylluppet det blev ca 20.000 for mad og drikke og jah leje af tjener og alt hvad det indebar. Vi gik super lækkert mad.

Også limo til os kostede 2400, tøj til alle 3 unger 1500 med sko og det hele

Ringe blev ikke det vilde. 1300 fordi det var sølv ringe. Æhm brudebuket 2000.

Hmm ved ikke om jeg har glemt noget. Ved ikke hvad morgengaver kostede et par 1000.
    Gav kun 650 for kagen hos en konditor ret Nice. Mega lækker kage.

Frisør tror jeg blev omkring 1600 det med male up også.

• #15   9. sep 2013 Hov glemte kort og alt det 400,- og 1400 for jukebox

• #16   9. sep 2013 Jeg tror det handler om at forhøre sig hos sine venner og veninde finde ud af hvor "luksus" bryllup i skal have høre jer i de forskellige blomsterforhandler f.eks. så held og lykke smiley

• #17   9. sep 2013 Husk lige bryllupsnatten smiley

Kommentér på:
Bryllups budget - må jeg hører?

Annonce