{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder til min hest
  • #1   12. sep 2013 Spørg en foderkonsulent smiley
    Hvis di hest trives og ikke er for tyk/tynd dr det helt som det skal være smiley


  • #2   12. sep 2013 min har også været forfangen, og lever af roepiller, vitaminer/mineral, hø og lidt frugt og grønt engang i mellem

  • #3   12. sep 2013 Hvis hesten ikke har det optimalt på det foder, så ville jeg nok kontakte en som kunne ligge en foderplan efter din hests behov smiley

  • #4   12. sep 2013 Hejsa jeg studerer Animal Science, vi har utroligt meget om korrekt ernæring og fodring. Jeg vil sige du skal give rigeligt med wrap af god kvalitet, og samtidig sørge for at hun får den rigtige mængde af vitaminer og mineraler. Sukkerindholdet i foderet skal holdes meget lavt. Hvis ikke hesten har et højt aktivitetsniveau kan du godt nøjes med at fodre med grovfoder samt vitaminer og mineraler. Kraftfoderet skal under alle omstændigheder ikke indeholde meget stivelse eller sukker. Sidder ikke lige ved en computer, så kan ikke lige tjekke indholdet i det du fodrer med smiley ellers så ring til Brogaarden, de laver gratis foderplaner og rådgivning.

  • #5   12. sep 2013 Det er det rigtige foder du fodre med. Det er lavt på stivelse og sukker. Du kan også sagtens bruge wrap.
    Det er ihvertfald fald det jeg anbefaler at bruge hvis man vil fodre på en billig måde.
    Bruger selv horslux easy til forfangen pony og wrap.


Kommentér på:
foder til min hest

Annonce