{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Hvad ville du give? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg overvejer at få nogle opstaldere her på gården, men er dog meget i tvivl om prisen.

Hvad ville du give for det her:

Vi har 1 plads i løsdriften. Det er min mormors gård, og den ligger i 4070 Kirke Hyllinge. Der er bus lige til døren. Her står i forvejen 2 heste. Der kommer stort læskur inden vinter. Vi har bokse, men bruger dem aldrig. Dog er der plads til alle heste kan komme inden døre. Prisen er inkl. wrap.

Faciliteter:
- Kæmpe stor fold.
- Hyggelig stald med 2 store bokse og 1 ponyboks.
- Skov 10 min. Skridt fra gården.
- Strand 15 min. Skridt fra gården.
- Ridebane 15 min. Skridt fra gården.
- Lille mark man kan ride og træne på.

Krav:
- Du skal være søde mod dyrene og behandle dem med respekt
- Du fodrer og muger de dage du er alene – når jeg er der, står jeg for det.
- Ingen hingste


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du give?
  • #1   13. sep 2013 Jeg ved ikke hvad jeg ville give, men jeg syntes du skal skrive om du fodrer, muger osv. i stedet for det er sådan noget, hvor man lige gør det når man er der, eller sådan. Så skal man hele tiden skrive frem og tilbage.
    Det er enten eller smiley


  • #2   13. sep 2013 Kig på hvad andre herinde tager smiley
    1300-1500 er typisk, men så er der også ridebane - og det trækker jo ned at i ikke har det..
    Det er dog et plus at i har kort til strand og skov smiley


  • #3   13. sep 2013 Jeg ville så ikke give hverken 13 - 14 eller 1500,-kr. for det ^ om mdr.
    Ville nok kun give 800,-kr.
    Hvorfor skal der muges, hvis ikke det er opstaldning i bokse?
    hvad er der af strøelse i skuret?


  • #4   13. sep 2013 Ved ikke lige hvad det koster i jeres område..


    Men jeg giver 700 kr for løsdrik af min 1 pony 500,- for mine 3 ponyer.


    Og der er så ikke bokse til dem men stor rundbue hal. der er også strand og skov meget tæt på. Og vi har kæmpe stor nylavet ridebane med spring.. de fodre og der er også wrap med i prisen 4 kg til min 1 pony. 3 kilo til mine 3 ponyer.

    vi har skifte dag hvor man skal give wrap på folden og vand og tage lidt pøller på folden.

    så tja.


  • #5   13. sep 2013 Vi har en opstaldet for at få selvskab til min hest inden for da fjordhestene går i løsdrift. Hun giver 800 om måneden. Vi har ridebane med sand og lys. Vi har 2 km til ridehal som cirka koster 5-700 for et halvt år (vi køre der op - hvor der er mulighed for at køre med i vinterperioden) - jeg ordner stald hver dag lukker ud og ind og ordner bokse. Man skal bare selv sørger for den bliver muget ud, jeg strøger og giver halm de dage man ikke selv kommer smiley
    Med i prisen hos os er der wrap, halm, foder, korn, ud og ind lukning, strøgning, fri adgang til løsdriften i stalden med frisk vand i vandkoppen og skygge/kølig stald om sommeren og ja faktisk alt... smiley

    Synes det er en fair pris - så tænker du ikke kan tage mere end det ihvertfald smiley


  • #6   13. sep 2013 Hos os koster det 400 om sommeren og hvis den skal stå inde skal man så selv købe spåner eller lign. da stalden lugter sådan af halm om sommeren - men jeg fjerner stadig klatter og giver spise halm om sommeren smiley

  • #7   13. sep 2013 Tænker også 800 - 900 kr eller sådan noget smiley

    Vi SKAL muge hver dag. Boksene er der tørv i..

    Jeg ville fodre og muge mandag, onsdag, torsdag og hver anden weekend. De dage hvor opstalder er der alene skal hun muge og fodre smiley
    Så står vi for alt foder, strøelse...


  • #8   13. sep 2013 Hov og vi skal forresten selv købe det vi skal have i bunden af løsdriften vi har valg pille smulder.. men hende som har steder køber det billigt hjem til os og sådan.. =)

  • #9   13. sep 2013 Ca 1000 kr - 500 i opstaldning og 500 til wrap og strølselse.

  • #10   13. sep 2013 enten er det selvpas og ellers er det ikke!
    det andet blir noget rod.
    jeg ville max give 800-900kr, da jeg selv skal sørge for foder osv og der ikke er ridehus.

    jeg står selv på et sted, hvor det koster 2000kr pr måned.

    der er fuldpas (foder, mugning osv er inkl) - ingen weekend vagter eller andet
    mindre ridehus
    20x60 bane
    store folde inkl sygefold.
    gode tur muligheder, dog ingen strand..



  • #11   13. sep 2013 hvis det er i kbh kan du sagtens tage en god pris for det jeg giver 1850 kr for en boks inkl foder wrap og store folde. Der er ingen ridebaner eller noget i den stil og han er føl.
    Det er en meget normal pris herinde.


Kommentér på:
Hvad ville du give?

Annonce