{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navne skift.
  • #1   16. sep 2013 Jeg navngiver mit kommende føl, hvis det bliver en hingst, efter min gamle pony.

Men har hesten i forvejen pas så koster det jo både kassen og gamle navn vil altid stå i parantes bag i passet smiley

• #2   16. sep 2013 den lærer nu nok at lystre på et andet navn, samt hvis du selv syntes du skal gøre det og syntes det er praktisk at have/have haft 2 heste med samme navn, så kan du da roligt gøre det smiley

• #3   16. sep 2013 Ang. det med pas, så kan man jo godt bare 'skifte' navnet, så du kalder den det nu syntes, men samtidig have det oprindelige navn i passet, det gør jo ikke nogen forskel smiley ud over det er der jo rigtig mange der kalder deres hest andet end det der står i passet smiley

• #4   16. sep 2013 hmm hvis hesten reagere på sit navn så skal man ikke engang tænke på at skifte navnet (hvis man vil bruge det til hverdag)

men hvis hesten ikke reagere så er det mere okay
    men jeg syntes bare det er lidt forkert at gøre det mod personen som gav navnet til hesten

for personen som gav hesten navnet gav nok hesten navnet fordi han/hun syntes det er et flot navn og det er det som passer til hesten

• #5   16. sep 2013 - ville ikke skifte navnet på passet, men bare i det daglige smiley da jeg ikke har været vild med navnet, er han bare blevet kaldt følle-bølle. Så han reagere ikke på sit nuværende navn.... smiley

-Til Ina S : har godt tænkt på det mht hende der har navngivet ham,... men på den anden side... så er jeg hans 3 hjem inden han blev 1 år !?

Tænker lidt at give navnet vidre er en hyllest

• #6   16. sep 2013 pony pigen okay jeg giver dig lov smiley

• #8   16. sep 2013 Altså min plag hedder Ben men han minder slet ikke som en Ben så omdøbte ham til Benjamin i stedet, det lystre han kun på, jeg er hans anden ejer, første ejer har slet ikke haft ham i hænder, så han kendte ikke sit navn.
    Han hedder stadig Ben i passet, det gider jeg ikke ændre foreløbig smiley

• #9   30. sep 2013 er det capone du ikke kan lide? smiley

Kommentér på:
Navne skift.

Annonce