{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat-pjæk.
  • #3   18. sep 2013 Det er jo bare med at starte med noget lignende:
    "I dagens Danmark er der flere og flere unge der pjækker..."
    Eller sådan noget smiley

• #4   18. sep 2013 Haha.. Sjovt du skriver det.. Jeg pjækker i morgen af den simple grund at vi skal til idræts dag i humlum og det gider jeg sq ikk smiley

• #5   18. sep 2013 Hvis du skal skrive en debat så skal du jo diskutere med dig selv, altså hvorfor det er godt/skidt at pjække, hvad de forskellige årsager kan være osv

Angående indledning så skriv den til sidst smiley Det syntes jeg personligt er lettest

• #6   18. sep 2013 Pjæk er jo reelt set betegnet som fravær, uden nogen grund til det. Jeg har flere gange pjækket fordi jeg bare ikke gad - det er aldrig i orden og skal forhindres!

Men folk der bliver væk fra skole grundet psykiske problemer, eller fordi de oplever noget ubehageligt eller har en anden grund til at blive væk pjækker IKKE. Det er også noget der skal forhindres, men på en anden måde en almindeligt pjæk.
    Jeg har engang gået fra skolen, fordi der skulle parteres en gris i undervisningen. Nej tak, det ville jeg ikke se på.
    Jeg har også "pjækket" grundet psykiske problemer og ikke været i stand til at gå i skole - det vil jeg ikke se som et problem med en elev der bliver væk fordi de ikke vil, men fordi de har et problem og det skal løses på bedst mulige måde.

• #7   18. sep 2013 Jeg pjækker ikke af den årsag at jeg får fravær, og jeg ikke må få over et bestemt procentantal, ellers bliver jeg smidt ud

Kommentér på:
Debat-pjæk.

Annonce