{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke have trensen på HJÆLP
  • #1   23. sep 2013 Jeg havde problemet med min ene frieser når hun skulle have trensen på, hun er meget højtstillet og når hun havde hovedet i vejret kunne jeg intet gøre.

Men så fandt jeg på at starte med at tage trensen over ørene som man jo gør når biddet er kommet i munden.
    Det er nemmere at løfte trensen over ørene, derefter spænder du biddet op i den ene side og ind i munden med det smiley
    Nemt og man står ikke og bakser i en evighed smiley

• #2   23. sep 2013 Hun forbinder nok trensen med ubehag, så måske sidder den forkert, og måske har hun bare fundet ud af at hun kan, og derfor bare driller, så få en større og mere rutineret rytter til at hjælpe dig, en godbid kan måske være vejen frem, og få tjekket at trensen rent faktisk sidder korrekt på

• #3   24. sep 2013 Jeg tænker tænder. Er de blevet tjekket ordentligt?
    Hvor længe har hun ik ville ha trense på?

• #4   24. sep 2013 Da det er min gamle pony igennem tre 1/2 år man jeg fortælle jer at hendes tænder er raspet, og hun har altid været sådan mht. til trensen smiley jeg plejede at have en sukkerknald under min hånd og det hjalp smiley

Kommentér på:
Vil ikke have trensen på HJÆLP

Annonce