{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Begynde springning? {{forumTopicSubject}}

Hvornår ville i sige at man kan begynde at springe? Altså med en hest som har prøvet det før, men hvilke ting ville i synes der var vigtigt at have styr på?

Det er nemlig bare sådan at jeg har valgt at fokuser mere på dressuren det seneste lange stykke tid, men nu synes virkelig at jeg har brug for at lave noget andet end dressur, tur, hygge og alt det andet og meningen har hele tiden været at jeg skulle begynde at springe på skalle når vi begge var klar.

Men hvad synes i at man skal have styr på i dressuren? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynde springning?
  • #2   30. okt 2013 selve grundridningen smiley

• #4   30. okt 2013 Samlingen er på vej på plads, men den skal være helt rigtig så han bruger sig rigtig.
    Grundridningen er på plads smiley

• #5   30. okt 2013 Balancen er der på plads på smiley

• #6   30. okt 2013 Uden grundridningen kan du intet ordentligt! Uden at have grundridningen på plads kan du ikke samle en hest, eller noget så simpelt som at styre en hest rundt for lette hjælpere. Hvad grundridning så er, er der jo forskellige meninger om.. (:

• #7   30. okt 2013 Altså vil også sige at man er virkelig nybegynder hvis man ikke kan sin grundridning, men med at samle hesten er ikke bare lige noget man gør, hesten skal samles rigtigt så den ikke får ondt eller bliver helt ødelagt eller andet smiley

• #8   30. okt 2013 Kom du bare igang med lidt springning...der er jo ingen der siger du skal starte med at springe 1,30 cm. smiley
    Nogengange skal man ikke tænke så meget over det og bare prøve sig frem smiley
    Min datter på 8 år har en helt uerfaren ungpony og for at de 2 ikke skal kede sig alt for meget på dressurbanen så får hun fast springundervisning 1 gang ugentligt og det lærer både pony og rytter faktisk rigtig rigtig meget af...både hvad angår balance men sandelig også med at ride med sæde og ben for ellers løber han udenom og ligeledes at springe an i rigtig galop og støtte rigtig på tøjlerne (især den udvendige) og hvis man er den type der keder sig lidt på dressurbanen så er det bare meget sværere at lære på dressurbanen mens det kommer lidt mere naturligt på springbanen smiley de springer så heller ikke højere end 70 cm på et enkelt spring og ellers ligger de på 50 cm. på en bane og altid med ordentlig galop ikke ponyfræs smiley og de nyder det lige meget begge 2 smiley
    Glemte måske lige at nævne....han er max 3'er smiley

Kommentér på:
Begynde springning?

Annonce