{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

SÅ GLAD! :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle, er virkelig nødt til at dele der her med nogen! Jeg har trænet min unghest på 2 år og 8 måneder, med at vænne sig til sadel smiley Nu har hun haft sadel på 3 gange om ugen i en måned og tager det SÅ flot! Idag striglede jeg hede, lagde sadel på og gik rundt med hende i stalden over presenninger og sådan noget, og sætter hende derefter i boksen med sadel på. Så rusker jeg lidt i sadlen, sætter min fod i bøjlen ( stille og roligt selvfølgelig) og så lægger jeg mig på hendes ryg med maven på midten af sadlen for at hun kan vænne sig til vægten smiley Hun snuser lidt til mig og spiser så videre...Derefter bestemmer jeg mig for at svinge mit ben forsigtigt op over hendes ryg, og VUPTI! Så sidder jeg i sadlen på Pony for første gang! Jeg er så glad! Jeg sad der i 30 sekunder og så sad jeg lige så stille af, for hun er jo ikke vant til det, men jeg sad der! smiley Så glæder jeg mig endnu mere til hun skal rides til i sommerferien, nu får hun vinter ferie og så sætter jeg mig først op igen når hun er blevet større og mere robust, samt trænet så hun kan bære mig ordentligt. Det der overraskede mig mest var, at hun lyttede til mine signaler fra ryggen smiley Altså bak, frem, stå og så videre smiley Var lige ved at græde! Undskyld, skulle bare lige dele det med nogen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ GLAD! :D
Kommentér på:
SÅ GLAD! :D

Annonce