{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.546 visninger | Oprettet:

Equiband - erfaring? {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om der var nogen der havde erfaring med brug af equiband?

Jeg satser lidt og prøver at spørge herinde, og håber på at jeg ikke bliver slagtet skal høre for meget på "du kan da bare ride din hest korrekt" osv osv. smiley

Ikke at jeg selv vil anskaffe mig en her og nu. Ved ikke engang om jeg overhovedet vil anskaffe mig et.. Med blev da lidt nysgerrig omkring dette. Faldt over det, et sted på FB, hvor der var en der skrev at hun havde rigtige gode erfaringer med det. Måske nogen herinde har gode/dårlige erfaringer?
Og ja, er interesseret i ERFARINGER, ikke "jeg tror (....) jeg kunne forestille mig (.....)"... Erfaringer, fra folk der har prøvet det - eller kender nogen der har, tak smiley .

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equiband - erfaring?
  • #1   12. dec 2013 Brug elastik bandager i stedet:)

• #2   12. dec 2013 Jeg har selv lavet et underlag med alm. fitness elastikker og nogle spænder til underlaget
    Jeg er dog selv i opstart fasen, men var til hestemesse 2013, hvor Claus Toftegaard var inde og vise hvordan man gjorde, og fortalte en hel masse hvor stor betydning rytteren har på at hesten går korrekt (opstilling og udstyrs tilpasning).
    Du kan da helt klart prøve at surfe lidt mere omkring, prøv evt at læse på Sidsel Sommers hjemmeside også.. Equilates, kalder hun det.
    Kan også anbefale Claus Toftegaards bog "I balance på hesteryg".

• #3   12. dec 2013 Jeg bruger EquiBand med jævne mellemrum.

Jeg oplever det hjælper mig gevaldigt, da hesten jeg rider har lidt tendens til svaj i ryggen og gerne vil "padle" lidt bagud i bagbenene. Han bliver redet så korrekt som jeg nu evner, men sætter stor pris på dette redskab!
    Men jeg overvejede det da også mere end én gang inden jeg invisterede i det. Men det er nemt at bruge og når først elastikkerne er justeret til den rette længde, er det bare at klikke dem på og så afsted smiley

Jeg synes det er et fornuftigt hjælpemiddel, som animerer hesten til at arbejde mere korrekt.

Og vil lige indskyde, at underlager er super lækker kvalitet!

• #4   15. dec 2013 Havde skam heller ikke tænkt mig at bruge så mange penge på det - og ville gerne kunne lave et selv til en start, og se om det fungere for min hypper smiley .

• #5   16. dec 2013 Vi er så glade for vores sæt - det har hjulpet enormt meget!! Alle pengene værd! smiley

• #6   27. jun 2015 Hvor køber man det?

• #7   4. jul 2015 Købte mit gennem Claus Toftgaard.. Hvis du googler hans navn, kan du finde hans hjemmeside smiley

Kommentér på:
Equiband - erfaring?

Annonce