{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Thomas Dresler undervisning {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg er igand med at finde en spring underviser til Dollar og jeg smiley Overvejer Thomas Dresler da jeg syntes hans ridebane springning ser meget kontrolleret ud (af hvad jeg har set på YouTube) Det er også ham selve som har lavet Dollar og redet ham til så tænkte også det var lidt sjovere nu hvor han også vidste hvem han er smiley

Hvad syntes i om ham?
Hvordan syntes i han underviser?
Kan i forstå hvad han siger (pædagogisk)?
Hvad er hans priser?
Er i kommet videre efter i startede ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thomas Dresler undervisning
  • #1   25. dec 2013 Han er uden tvivl meget dygtig. Jeg fik for en del år siden undervisning af ham på holte rideklub med gode resultater, men man skal være lidt stærk i psyken, da han er meget engageret og derfor godt kan tale hårdt til dem han underviser.

• #2   25. dec 2013 Jeg rider selv hos Thomas, og er her fra starten af december flyttet op til ham smiley Hans undervisning er det bedste, han er bare super dygtig, og han er meget engageret smiley

Man skal være lidt sej, for han siger sin mening og kan godt virker lidt arrogant til at starte med, men man lærer at elske det. Men han er samtidig meget pædagogisk overfor mindre børn eller urutinerede. Tror du skal tage en prøve time, for at se om han er noget smiley
    Mener han tager 300,- for undervisning hos sig selv (Sandagergård), men det er til gengæld også fuld koncentreret undervisning, og han tager den tid det tager at få en god tur på banen. Desuden han er super nem at aftale tider med smiley

• #3   26. dec 2013 Jeg har ikke selv redet hos ham, men har været med oppe og se en anden få undervisning. Synes han virker som en dygtig og sympatisk rytter og menneske. Jeg kunne ikke altid høre hvad han sagde, så hvor pædagogisk han er, kan jeg ikke udtale mig om smiley Men tag dog og prøv, synes da ikke det er galt med 300 kr smiley

Kommentér på:
Thomas Dresler undervisning

Annonce