{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Video: stor spring udvikling {{forumTopicSubject}}

Videoen her er en underdrivelse, hvor man ellers normalt nemt overdriver i film.
Udviklingen her tog virkelig lang tid. Der har været mest arbejde fra jorden, da det var dét, som var sværest at få prikket hul på. At få min hest, Argo, til at indse at bommen ikke var farlig.

Det har kostet os blod, sved og tårer bogstaveligt, men det har været det hele værd! Havde man dengang sagt til mig at jeg i løbet af et år ville komme til at springe en 80'er bane uden nogle tøven fra Argo og for mit vedkomne ingen frygt, havde jeg væltet bagover af grin. Det ville havde lydt latterligt i mine ører.

Det har virkelig været en overvældende oplevelse. Jeg havde ikke troet at det var så "slemt" i starten før jeg rigtig fik det sat i hovedet for mig, at nu skulle vi kommer over vores frygt. Argo er en sensibel og overreagerende hest, så det gjorde det lidt vanskeligt, hvilket jo så også derfor gjorde det tog så lang tid fra jorden.

Nu vil jeg bare så gerne dele denne film, hvor i kort kan se min og Argos udvikling fra ikke at kunne komme over en bom overhovedet, til at flyve over 80-90'er spring og ende på konkurence banerne.

For jeg kan ikke undgå at være stolt over min seje rødhåret tosse!

http://m.youtube.com/watch?v=eMbgFNdj4k8&feature=youtu.be&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeMbgFNdj4k8%26feature%3Dyoutu.be

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video: stor spring udvikling
Kommentér på:
Video: stor spring udvikling

Annonce