Laser og dybdegående varmebehandling {{forumTopicSubject}}
Jeg har stået med en hoppe der har lidt af alverdens ting og sager! Allergi, miniske skade og sadel problemer. Den har aldrig rigtig fungeret, og jeg har simpelthen prøvet alt! Nu stod den med store spændinger i ryggen og jeg var igen ude i at søge behandlings muligheder. Jeg fik anbefalet Lone til ar lave laser.
Lone kom og lavede en termografi (med den kan man se områderne i kroppen hesten har spændinger) hun lavede en behandling med kranie sekral terapi og laser behandling af de kritiske områder. På bare en behandling blev spændings bulerne bløde som smør, og for første gang nogen sinde kunne jeg få hende til at bruge overlinjen og give efter fortil! Jeg var så forbløffet over hvor meget min hest responderede på behandlingen og kan kun anbefale Lone og hendes behandling til andre det har problemer! Laser er også utroligt godt til sene skader og den miniske skade min hest havde
Jeg ligger denne tråd land i håb om at andre der har svære, og usamarbejdsvillige heste, kan få en kæmpe hjælp til at gå en glad og løs hest
Stil endelig spørgsmål her på tråden, eller besøg Lones hjemmeside her www.las-terapi.dk
Det har været en oplevelse og en kæmpe hjælp for mig og min skønne hest!
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.057
Er selv blevet behandlet med laser, da jeg har mange skulder problemer.
Laseren er klart at anbefale - både til mennesker og dyr.
nov 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 7 Emner: 75 Svar: 612
Hvor mange behandlinger har din hest fået?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hende der behandler min, en fys gør det også bagefter når hun har fundet nogle ømme punkter. Aner ikke om det er samme slags eller om det virker - da det bliver gjort sammen med fys delen.
Men har hørt en del positivt om det ikke kun til muskler mm. men også til heste med skader i benene :o)
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 5
Ja den har jo kun fået en, og skal have igen på tirsdag, så er meget imponeret over virkningen på bare en gang!
Ja det er ikke kun til muskelskader, vi har to ude hos os der får for hhv. gaffelbåndsskade og kodeledsforvridning
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 5
Laser og dybdegående varmebehandling