{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby jagt regler?
  • #1   12. jan 2014 Rid ikke baby kagter med mindre det er prof jagtrideklub der holder det... SÅ hellere rid de rigtige jagter...

40-50 cm DU må normalt ride uden om alle spring men du fuldfører kun hvis du springer allle spring.
    Ja men den er en bagmarster som rider aller bagerst smiley

• #2   12. jan 2014 Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme smiley
    Men min første jagt var en babyjagt, jeg syntes den var rodet. For mig var tempoet alt for højt, specielt fordi det var en babyjagt, flere havde ikke ordentligt styr på deres heste, folk red uden om spring lige for en ovs.
    Meget bedre var min første jagt i roskilde rideklub, den lette forårsjagt. godt tempo, sørgede på en helt anden måde for, at alle var med, og alle følte de havde styr på det, da det var en let jagt var springende heller ikke så høje.

Ja du må gerne ride uden om springene, men er du usikker/ved du ikke vil springe alle, så lig dig i følgefeltet. højden på springene er jo op til de enkelte sted, men formentlig maks 60-70 cm.
    Bagmaster vil altid være den bagerste, men ja man kan sagtens vælge at være sidst i enden før bagmaster.

• #3   12. jan 2014 nu kan jeg se du er fra vestsjælland. Jeg ved, at roskilde rideklub arrangere nogle øvedage her i foråret, hvis du aldrig har redet jagt før, vil jeg klart anbefale dig, at tage med på disse øvedage og hvis det går fint, så er roskilde rideklubs jagter altså bare super gode! smiley
    https://www.facebook.com/groups/127216580686591/

• #5   12. jan 2014
    Det kommer an på hvor du deltager henne, så find en jagtklub nær dig :o)

• #6   12. jan 2014 har heller INTET positivt at sige om baby jagter... red engang en med en veninde og vi havde begge redet jagter før og vi var så skuffet. det var så rodet inden bag marster ingenting fungerede. alt var simpelthen så rodet. smiley

• #8   12. jan 2014 Isheste, det vil jeg også godt vide, dem har jeg i hvert fald aldrig set nogle af smiley

• #9   12. jan 2014 Jeg har redet babyjagt i Ølstykke (babyjagt.dk) 2 gange og håber at være med igen til marts.
    Første gang var et frygtelig rod. Red i heste feltet og utrolig mange heste stoppede foran springene (master inklusiv) og tempoet var meget højt.
    Året efter (2012) red jeg i følgefelt og havde en rigtig god tur. Alle havde styr på hestene, tempoet var roligt og det hele fungere bare for alle.
    Højden til denne babyjagt er max 80 og man kan ride udenom alle spring.

Kommentér på:
Baby jagt regler?

Annonce