{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Trick {{forumTopicSubject}}

Hejsa!;) jeg vil rigtigt gerne lære min pony nogle nye trick;) hun kan godt nok ikke særlig mange(løfte,kys, elevertor øvelse, bakke på komando, stå, kom og ryste)men har i nogle gode forslag til nogle trick man kan lave?? Gerne kom med en guide til hvordan man lærer hesten det(må også gerne være et link).....!;) tak på forhånd!;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trick
  • #1   18. jan 2014 DD har lavet nogle rigtig gode guides, du kan se herinde under videoer.

    Bare søg på guide. smiley


  • #2   18. jan 2014 Samle ting op.
    SÅ praktisk øvelse smiley

    1) Stå med genstanden i hånden. Peg med den anden hånd, og sig "rør" eller anden kommando.
    2) Ros når hesten rører.
    3) Fortsæt rigtig mange gange! (hvis hesten ikke rører af sig selv overhovedet, så berør selv dens mule med genstanden de første gange, og ros for det)
    4) Når den rører hver gang, venter du med at give godbid, til den begynder at "nuldre" genstanden med mulen, eller sågar bide i den. Ros så snart den går det mindste mere end blot berøring.
    5) Fortsæt sådan, til hesten bider sig fast i genstanden.
    6) Øv dette mange gange!
    7) Læg nu genstanden på jorden, og giv igen signal. Ros, hvis hesten bider i den, eller bare tager hovedet derned.
    8) Når den kan det, venter du igen med at rose, til hesten fx har løftet genstanden op i din hånd.

    Håber det hjalp smiley

    Der kommer en masse guides på min hjemmeside www.besthest.dk her til foråret, og ind til da, kan du evt følge mig på min facebook-side, hvis det har interesse https://www.facebook.com/besthestamk?fref=ts smiley


  • #4   18. jan 2014 Smile:-) Hvad med øvelser? Follow up i cordeo eller som løsarbejde:-) Sidebevægelser?:-)

  • #5   18. jan 2014 Tak;) hores dreame vil da lige kigge forbi....;) og hønsemusen: super trick;)

Kommentér på:
Trick

Annonce