Trailerlæsning på den gode måde {{forumTopicSubject}}
Wow ville bare dele en super god oplevelse med jer.
En af mine veninder har en hest der bare ikke ville gå i trailer, heller ikke selv om hun har trænet og trænet og forsøgt at fodre ved og i traileren.
I dag havde hun så bestilt træner til at komme og læsse/undervise i hvordan hesten bedst lærer at gå i trailer, og hold da op en positiv oplevelse.
Træneren brugte bare staldgrime og langt træktov, og var bare så rolig, og dygtig, og det så super let ud, da hun virkelig havde styr på timingen.
Intet stres og jag og en helt rolig hest. der efter 12 min gik helt op, og der efter blev der trænet lidt med hest og ejer sammen, så hun også selv vidste hvordan det skulle gøres.
Det endte med en hest der selv søgte helt ind i traileren, det var så urtoligt skønt at se.
Ved ikke om jeg må skrive trænerens navn, men I kan spørge hvis I er int.
Og prisen var også meget fornuftig.
Klart en underviser jeg fremover vil anbefale.
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Men super dejligt med en positiv oplevelse!
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 292
mar 2007
Følger: 39 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 113
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.002
Du må skam gerne dele navnet når det er positivt.
feb 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
Man hører jo så meget i tiden og alle skriver de træner på hestens præmisser, så var da noget skeptisk, men hun levede fuldt op til det vi havde læst og hørt!
sep 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 25
I kan roligt bruge Sarah, hun er helt nede på jorden og det er kun på hestens præmisser, jeg kan varmt anbefale hende både til hest og ejer, begge parter får noget ud af hendes arbejde
Trailerlæsning på den gode måde