{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Longering {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Jeg har i lang tid bakset med at longere min skønne fjordbolle. Hvilket aldrig rigtig har lykkes mig. Jeg har for få måneder fået fortalt, at hvis jeg træner longering med to-liners'grej', vil det være meget nemmere for ham at finde ud af det. Jeg har prøvet alverdens ting for at slippe for at træne med tolinerslonge, fordi det kan være mere besværligt - Men jeg søger udelukkende kun information om at håndtere longering med to liner.

Er det muligt kun at longere ham med dobbelte longeringsliner uden longegjord og kapsun?
Hvordan fungerer sådan et sæt? Hvordan skal jeg håndtere sådan et sæt?
Håber, at nogen vil hjælpe, og at I forstår det, jeg fik skrevet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Longering
  • #1   16. feb 2014 Nu har jeg aldrig longeret med to liner, men til gengæld gået for lange liner med min hest (går ud fra, at det fungerer på samme måde, bortset fra at jeg gik bag ved hesten og ikke på midten.
    Jeg brugte ikke longegjord og gjorde det i min trense. Jeg holdt linerne, som jeg holder mine tøjler, og brugte dem, som jeg bruger mine tøjler, dog med tanke på, at jeg nu ikke havde vægt, ben og sæde til at styre med.

• #2   16. feb 2014 Tak for svar smiley
    Jeg har gjort nøjagtigt det samme, men min fjordbolle bryder sig bestemt ikke om at nogen går bag ham. Det har han tidligere haft dårlige erfaringer med, så det er lidt svært at vænne ham af med det.

Kommentér på:
Longering

Annonce