{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Maria D. Cheung {{forumTopicSubject}}

Er der nogle på Sjælland, der får undervisning af Maria D. Cheung?
Jeg overvejer at bruge hende, men kan godt lide først at se hvad jeg går ind til inden. Så tænkte hvis der nu var nogle dejlige mennesker, der ville råbe højt, at de fik undervisning af hende, og vi (min mor og jeg) gerne må komme en dag og se på? smiley
Vi holder selv til i Hillerød i Nordsjælland smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maria D. Cheung
  • #1   3. mar 2014 Jeg syntes personligt rigtig godt om Maria. Jeg får normalt undervisning af Sandra Larsson, eller Michelle Wolf. Men da vi er igang med at købe hest, så jeg Maria havde en til salg.
    Jeg fik noget undervisning på Safina, så jeg også kunne forstå hvordan hun skulle rides. Og jeg forstod pludselig noget, jeg aldrig havde fattet. Hun er vildt sød,
    Og imødekommende, og man kan spørge ligeså
    Meget man vil, uden hun bliver træt af det, vildt skønt.
    Jeg vil klart anbefale hende, og vi køber Safina, hvis hun går igennem røngten. Det skal lige siges at Maria, er rigtig god til at håndtere heste, i hvert fald hvad jeg har set.
    Hun er oprettet her på HG, så du kan godt søge på hende. smiley

• #2   3. mar 2014 Dejligt, Maja! smiley
    Hvis jeg lige har mulighed for det, må jeg godt komme til hende på torsdag og se hende undervise, så det vil jeg glæde mig til! smiley

• #3   3. mar 2014 Syntes helt klart at du burde gøre det. Rider du også akademisk? smiley

• #4   3. mar 2014 Jeg er lige så småt begyndt på det, ja, og jeg vil jo gerne komme godt fra start smiley
    Min pony rides uden bid og med løse tøjler, da hun spænder op, så snart man får kontakt i tøjlen. Er det noget Maria kan arbejde med alligevel? smiley

• #6   3. mar 2014 Maria er super dygtig! Min hest er desværre syg og skal opereres på mandag, så får ingen undervisning det næste lange stykke tid.

Men tøv endelig ikke med at få hende ud, det kan bestemt betale sig smiley

• #7   3. mar 2014 Maria får også kun thumbs up fra mig - fantastisk tilgang til heste!

Kommentér på:
Maria D. Cheung

Annonce