{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

første stævne {{forumTopicSubject}}

Cæsar og jeg red vores første stævne i torsdags, vi red LD2, her er resultatet:

https://www.facebook.com/photo.php?v=683077571752734&set=vb.100001514931969&type=2&theater

Jeg synes det gik over al forventning! 62,8 % var slet ikke hvad jeg havde regnet med og jeg er så stolt af ham! Er rigtig glad for at han er blevet så afslappet smiley Det er noget helt andet end da jeg købte ham, synes vi er kommet rigtig langt smiley

Kritik modtages gerne, husk dog på hestens niveau smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første stævne
  • #1   20. apr 2014 Ihh tillykke - Det ser da rigtig fint ud, og det ligner i passer hinanden rigtig godt smiley
    Jeg skal også starte mit første stævne på min pony til sommer (også selvom jeg har haft hende i 3½ år og jeg ikke længere er ponyrytter - men pyt med det ;))
    Jeg glæder mig helt utrolig meget smiley


  • #2   20. apr 2014 Tillykke tillykke smiley Jeg synes det er en rigtig flot stævnedebut! I klæder hinanden rigtig godt og du sidder pænt. Procenten er velfortjent. Mit bedste råd er at øve jer i at komme bedre ud i hjørnerne, så viser I nemlig mere smidighed, ro og overskud. Hesten har en lidt jappende gang, men det lyder på dig som om det er blevet meget bedre end det har været.

  • #3   20. apr 2014 Therese det er det vi arbejder på smiley Han var de første 20 min af opvarmningen meget spændt og der står også flere gange i min kritik spændt og at jeg skal tage toppen af farten, men som sagt efter opvarmingen så er jeg også lidt stolt af at jeg selv kan få redet ham ned til at være så afslappet smiley

  • #4   20. apr 2014 Du skal da være mega stolt! det er et rigtig flot program. Nu kendte jeg jo ikke forhistorien, men så skal du da have stor ros for at få hesten til at slappe mere af smiley Man kender jo som regel selv de svagheder dommeren kommenterer, men man ville også synes det var en dårlig dommer, hvis han/hun ikke kommenterede det. Endnu engang tillykke med jeres stævnedebut.

  • #5   20. apr 2014 Det er fedt når de ting andre ser stemmer overens med det man selv føler.

    Ved da der er mange ting stadig at forbedre, men det er fedt at være nået så langt!


Kommentér på:
første stævne

Annonce