{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Læsning? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en part der ikke vil læsses, hver gang hun kommer op på rampen med forbenene kaster hun sig til venstre. Efter hun har slået hovedet er det blevet meget værre... Jeg søger nogen gode råd eller erfaringer som jeg kan tage med mig en anden gang smiley Hårde metoder er UDELUKKET! Så er det sagt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læsning? HJÆLP!
  • #1   13. jul 2014 Rigtig meget tålmodighed
    En spand med foder i og godbidder...
    Så når går et skridt så giver du den en godbid også når den er helt oppe så giver du den spanden med fodret evt. Lave mål for hver gang du øver trailer læsning så du måske bare siger den skal op på rampen med forbene også spanden med fodret i også stop for den dag så du lige så stille kan komme længere og længere op i traileren håber du forstod det smiley


  • #2   13. jul 2014 evt. få en prof. til at vende hende til det, hvis der ikke kommer andre råd? smiley

  • #4   13. jul 2014 Jeg har en video herinde med en tekst til i beskrivelsen. Den vil jeg anbefale dig at læse smiley
    100% stressfri trailertræning


  • #5   13. jul 2014 Glemte at skrive nogle heste vil kun gå op fra siden selvom det ser voldsomt ud så har hesten helt styr på det har set flere heste gøre det smiley

Kommentér på:
Læsning? HJÆLP!

Annonce