{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thorowgood sadler!
  • #2   14. jul 2014 Sad du godt i den? Og mindede sædet også om Windtects? smiley

• #3   14. jul 2014 Jeg har haft den nyere thoriwgiid dressur saddel - absolut den bedste der har passet krikken og som jeg har siddet i.

• #5   14. jul 2014 Jeg har en thorowgood dressursadle, virkelig lækker! Også købt og tilpasset i forbindelse med Birgitte smiley

Jeg syntes den er super dejlig at ride i, og det syntes mine veninder også. Den ligger også rigtig godt på min araber, så thorowgood kan jeg kun anbefale!

• #6   14. jul 2014 Okay godt så! smiley så tror jeg at jeg vil prøve at købe sådan en! prøvede den idag og syntes også selv at jeg sad godt i den! smiley
    Skulle bare høre om andres erfaringer med mærket smiley

• #7   14. jul 2014 En meget billigt mærke - ikke kvali kvali. Men man sidder helt ok til prisen . smiley

• #8   14. jul 2014 Den sadle jeg har kig på koster 5500? er det billigt? smiley
    Hvilken springsadle ville du anbefale? smiley

• #9   14. jul 2014 Og den koster 8000 hvis jeg vil have den i rigtigt læder, den jeg har kig på er en læder saddel, men saddel klapperne er kunstlæder smiley

• #10   14. jul 2014 Kristina krogh pedersen: Hvilket mærke er din springsadle? smiley

• #11   14. jul 2014 Ja 5500,- for en helt ny sadel er billig og ikke et kvalitets mærke - du får hvad du betaler for :)! 10.000 for en ny sadel er også billig .
    Giver man i steder 15-25.000,- for en sadel lever den dig sikkert ud smiley

Men TW som du nævner er ok begynder sadel og fin nok af en stof sadel . Men ja , en stofsadel er som sagt billigere end læder, det holder ikke så godt . Og jeg tror at garantien på de sadler ligger på 1-2 år på bommen og 2 år på ydeligere materialer , hvor fx der er evighedsgaranti på bommen ved stübben .

Rigtige kvalitetsmærker kunne være : Passier, stübben, prestige, kieffer, og i lidt lavere prisklasse (10.000 fra ny cirka ): Bates, HDR , trainers.

Stübben og kieffer er nemme at finde brugte til 2500-3000,-,, så har du i stedet en kvali sadel i læder der er redet godt blød , godt nok brugt, men helt anden kvalitet smiley

• #12   14. jul 2014 Det er ikke en stofsadel? Mener jeg er ikke nybegynder jeg springer 100-105 cm til stævner, og søger en god men billig springsadle der kan ligge på min pony. Havde en kieffer donau oppe på ham men den passede slet ikke? Er den virkelig så dårlig at ride i? smiley

• #13   15. jul 2014 Sadlen er en begynder sadel smiley der er bare en grund til at den er så billig. Men man sidder helt ok i forhold til prisen . Jeg ville bare til hver en tid købe en kvali sadel der så i stedet for er brugt .

Du må jo finde ud af hvad den bruger i bom str, og hvad tommer der passer din bagdel . Og så er der måske kun 1-3 mærker med den rigtige bom størrelse der faktisk ligger godt på din hest

• #14   15. jul 2014 Julie, det er jo ikke en stof sadle? Det er en sadle, der består af rigtig læder og kunst læder, eller du kan også vælge at købe den i helt læder..

Syntes nu ikke du kan betegne den som en "nybegynder sadle" - jeg fik af vide at den sadle bare lå PERFEKT på min hest, og så er jeg sådan set ligeglad med om den koster 5000,- eller 20.000,-.. Hvis jeg kan få den perfekte sadle til min hest til en god pris, så skal jeg da bare være glad!

Jeg har haft min i 3-4 år nu, og den fejler absolut ingenting. Og det er den der består af både rigtigt læder og kunst læder.

• #15   15. jul 2014 Pyyh, der er godt nok delte meninger!
    Kristina krogh pedersen: Du har ret, hvis den passer hesten, og man faktisk sidder godt i den, kan det være ligemeget om den koster 20.000 eller 5000! smiley

• #17   15. jul 2014 Det er ikke min første sadle, den jeg har nu er af mærket kentaur, men bliver nødt til at skal have en ny da den ikke passer ham mere.
    Men når det IKKE er en stof sadle, går den så ligeså hurtigt i stykker? smiley

• #18   15. jul 2014 Altså jeg har haft min i 3,5 - 4 år nu. Og den er blevet brugt flittigt, lad mig sige det sådan. Der er ingen huller, slitage eller ødelagte gjordstropper - man skal jo bare passe godt på sine ting smiley

• #19   16. jul 2014 Self er det da vigtigst at den ligger godt på din hest - og hvis din sadelmager siger at det er den der ligger bedst , så burde man jo lytte til hende smiley

• #20   16. jul 2014 De gamle thorowgood er stof - og ja nogle billige dårligere kvalitet, men thorowgood lever nu op til præcis som wintec, og hvis ikke faktisk er bedre.

Der er kommet nye thorowgood sadler - dem nogle af jer tænker på er de ganle

Kommentér på:
Thorowgood sadler!

Annonce