At ride igen. {{forumTopicSubject}}
Jeg er så lykkelig. Wizard blev jo redet i western i et par måneder, her på det sidste, men i sidste uge smed han mig af i fuld fart, så jeg stadig har smerter i ryg og hofte, efter det har jeg været rimelig rystet over det, og turde ikke ride på Wizard (Det lyder pivet, men det vil jeg ikke mene det er, da jeg har levet på smertestillende siden sidste uge) . i dag sagde min mor så, at jeg skulle prøve at lægge dressur sadlen på ham, og normal trense. Så det gjorde jeg. Jeg var slet ikke nervøs eller noget, så det tegnede jo godt
Vi gik så over i ridehuset, jeg hoppede op og begyndte at skridte på ham. Årh hvor var det skønt Wizard har virkelig haft godt af at gå lidt western, for han bevægelser er blevet så gode, og han var virkelig en helt anden og glad hest i dag. Jeg travede lidt på ham, og var slet ikke bange overhovedet. Jeg tror bare jeg vil ride dressur på ham fra nu af.
Jeg skiftede jo til western fordi han virkede så ked af dressuren, men det gjorde han slet ikke i dag. Han virkede som om han bare nød at lave det igen. Årh.
Jeg skulle bare lige ud med det.
Elsker mit lille smatpletdyr
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 944
Dejligt at høre at i klinger igen
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
At ride igen.