{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgsstald :-(
  • #1   4. sep 2014 Hvordan snydt??

    Jeg har engang solgt min hest igennem en salgsstald. Jeg fik ikke det beløb vi havde aftalt, men egentlig var der ikke så meget at gøre ved det, det var ca 3000-4000 det drejede sig om.


  • #2   4. sep 2014 Hvis ikke du har fået de penge du skulle have haft, kan du jo altid rette sag an mod dem. Du kan evt opsøge dem der købte den, og høre hvad DE købte hesten for, og derved finde ud af, om det var fordi de satte hesten ned, eller simpelthen har beholdt nogle selv. Jeg ved ikke hvordan en salgsstald fungere, men hvis de SKULLE have haft nogle penge, går jeg ud fra dette beløb er aftalt på forhånd, så der er styr på det.

  • #3   5. sep 2014 Jeg er stadig eger af hesten men han har forsøgt at snyde mig ved at købe hesten billig af mig og så sælge den vider meget dyrer. Altså han var kun mellemmand men fik langt flere penge ud af det.

    Det er en meget lang historie som jeg pt ikke kan offentlig gøre da jeg har advokat på men kunne godt tænke mig t vide hvor udbredt svindlen er inden for salgstaldene. Vi sender dem jo til de prof. for at helgader os i forhold til købeloven men når de så ikke lever op til reglerne så står vi jo med problemet alligevel.


  • #4   6. sep 2014 Ah på den måde! Hm.... Sådan er det desværre med MANGE ting, ikke kun heste... Men det er fuldstændig forkert og svindleri.. Godt du har advokat på sagen, så håber jeg det hele nok skal gå ! smiley

Kommentér på:
Salgsstald :-(

Annonce