{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

RBH Gamacher {{forumTopicSubject}}

Hej jeg sad og diskuterede med en veninde om RBH

Jeg siger det er et dressur mærke

Og min veninde siger det er både og.

Så spørgsmålet er om det er dressur mærke eller begge dele(spring og dressur) mærke.

Og hvad er jeres erfaring med mærket( er det et godt eller dårligt mærke)

Tak for svar på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RBH Gamacher
  • #1   16. okt 2014 Det er begge dele. Ellers ville de trods alt ikke også have spring underlag, hut osv.

  • #2   16. okt 2014 Gamacherne ville jeg ikke bruge til spring.

  • #3   16. okt 2014 Ville som Julie ikke bruge gamacherne til spring smiley Dem synes jeg er udpræget dressur. Selvfølgeligt kan man da godt lige tage nogle spring med dem, det er ikke så jeg slet ikke kunne finde på at tage et par små spring med dem, men til decideret springning (hvor det ikke bare lige er et par små enkelte spring til slut af træningen) foretrækker jeg mine Hubertus Classic springgamacher smiley

    RBH har dog også lavet springgamacher, men de gør det ikke længere smiley

    ELSKER RBH, virkeligt, det er lækker kvalitet, har klokker, underlag og gamacher af det mærke, og det er virkeligt lækkert smiley Og så synes jeg 8 ud af 10 gange, at deres farver er pæne smiley Lige den kollektion der kom ud her for ca. 2 måneder siden er jeg ikke vild med, da jeg ikke bryder mig om farverne, men kvaliteten er stadig lækker smiley


  • #4   17. okt 2014 Jeg elsker det mærke, og syns de laver super flotte ting af virkelig god kvalitet.

  • #5   17. okt 2014 Tror de ser sig selv som et dressurmærke, men er blevet så kendte og eftertragtede at de nu også laver springting. Derudover laver de jo ikke som sådan springunderlag. De kalder dem kombiunderlag, også selvom de nu i høj grad bliver brugt i spring.

    Ligesom at John Whitaker også er begyndt at lave dressurudstyr også selvom de brander sig selv som et springmærke.


  • #6   17. okt 2014 Og så elsker elsker elsker jeg RBH. Bruger dog mest deres underlag og dækkener. Virkelig lækker kvalitet, holder flot i vask, flotte farver - ja, kunne vel ikke være mere tilfreds.

Kommentér på:
RBH Gamacher

Annonce