{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Tillids, bom og agillity træning.... Gode ideer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg vil gerne lave nogle tillids og bom øvelser fra jorden med min dressur mule.

Jeg vil gerne opbygge vores forhold og lave andet end sandkasse ridning på vores fri dage, men jeg har ikke rigtig trænet så meget fra jorden før, andet end longe arbejde. så tænker på om der ikke sidder nogle HMS folk ude bag skærmen der har nogle gode ideer og forslag til øvelser jeg kan lave.

det eneste materiale vi har på stedet er en presenning og bomme og spring støtter.

Så håber der er nogen der vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillids, bom og agillity træning.... Gode ideer?
  • #1   9. jan 2015 Træn hesten i at gå over presseningen, og læg den over ryggen på hesten(dette skal tages stille og roligt, med intet stress, da det jo er noget "farligt"), lav en labyrint ud af bomme som i kan gå igennem, tag 2 støtter og stil dem med godt mellemrum, tag dernæst et tov, evt longetov, og hæng vasketøj på med klemmer, og lad hesten gå igennem smiley håber noget af dette kunne bruges smiley

  • #2   9. jan 2015 Du kan også ligge presenningen hen over springstøtterne som et slags telt hesten kan gå igennem. Først bør presenningen være sammenrullet så hesten kan komme hurtigere igennem den, men jo mere tryg ned bliver, jo mere kan du rulle presenningen ud så hesten skal igennem et længere stykke smiley

  • #3   9. jan 2015 Søg på DRF under og søg på hesteagility. Der kan man få nogle gode ideer også med lidt materiale.

Kommentér på:
Tillids, bom og agillity træning.... Gode ideer?

Annonce