Scharf ridehjelme? {{forumTopicSubject}}
Hej alle søde hestemennesker!
Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne vil have mig en ny ridehjelm. Og i den anledning har jeg overvejet en hjelm fra Scharf. Jeg har dog hørt, at de er ret store i størrelsen, og derfor er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan passe den. Jeg har nemlig et forholdsvis lille og rundt hoved - str. 54 i hjelme normalvis.
Men jeg er helt forelsket i funktionen med at kunne indstille den selv, hvis I forstår
Jeg er dog også i tvivl om, hvorvidt en hjelm af denne art vil passe til den klassiske dressurridning - altså i forhold til udseendet, som virker ret "sporty".
Så hvis nogle af Jer har erfaring med denne hjelm, må i meget gerne dele dem med mig
*Jeg har set at der er startet flere tråde med dette emne, men jeg får desværre ikke rigtig noget ud af det..
jun 2009
Følger: 147 Følgere: 2042 Heste: 9 Emner: 97 Svar: 300
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Vil tro du skal have en XS-S, jeg bruger normalt 57-58 og bruger str S-M.
Og jeg syntes bestemt den kan bruges til dressur, det er stadig alt efter model en elegant hjelm og ser mange dressrryttere med en Scharf.
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 624
Jeg vil lige gøre opmærksom at mærket BR sælger næsten identiske hjelme men til mere rimelige penge. Jeg har selv en af dette mærke (du kan eventuelt se de nye billeder i mit galleri), og jeg kan kun anbefale den. Den kan også spændes ind og ud, der er plads til valg, let åndbar og udtageligt for (praktisk når den skal vaskes). Alle har troet at det var en Scharf-hjelm, så måske du vil kunne lide den
http://www.hestogco.dk/vare/1463-br-br-viper-pro-elite-swarovski
jan 2010
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 30
Scharf ridehjelme?