{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  horsemanship
  • #1   10. apr 2015 Hvilken form for "Horsemanship" ønsker du at træne?
    Da Horsemanship egentlig bare er at du er omkring en hest - evt klapper den på halsen smiley

    Er det træning fra jorden? Tricks? Bidløs ridning? - det plejer at være det som folk sammenligner med Horsemanship smiley - hvis det er trick er der massere videoer på youtube bare du søger efter det, og også på dansk smiley

    Og undervisere er der en del af herinde - søg evt i marked omkring hvor du bor smiley

    Og søg på nettet efter bøger - dem er der også mange af smiley

    Nettet er jo så dejligt at man også selv kan søge efter ting og ikke kun spørge andre om at søge for en smiley
    (Ikke for at lyde nedladende, har selv spurgt før jeg undersøgte selv smiley )


  • #4   10. apr 2015 Som tilføjelse til det de andre skriver, så vil jeg sige at man også kan lære meget ved at følge forskellige hestefolk på facebook. Jeg følger selv mere end 50 sider af forskellige hestefolk, mange af dem også kendt fra hestegalleri, og jeg har også en side selv. Jeg er for nyligt begyndt at lave noget netundervisning, hvor jeg filmer en øvelse som følgerne så kan træne på og filme og så giver jeg lidt gode råd til den videre træning.
    Der er også sådan nogen som Merete stenner og så Julie Herold? Tror jeg nok det var, som laver webseminarer hvor man kan lære hjemmefra.
    Der er mange muligheder smiley


  • #8   10. apr 2015 Jeg er rigtig glad for Pat Parellis "the 7 games" Jeg synes de er et godt fundament til at bygge videre på.
    Af bøger kan jeg anbefale Ute Lehmanns bog i harmoni med hesten


  • #9   10. apr 2015 Hesteleg.dk holder til i Skive - hende har jeg kun gode erfaringer med. Hun afholder kursus i Skive her til maj - https://www.facebook.com/events/1628654810689293/
    Det var hende, som hjalp mig rigtigt igang med jordtræning osv.

    Selv holder jeg til i Holstebro kommune, og det er super svært at finde gode undervisningsmuligheder i nærheden uden det bliver alt for dyrt..
    Efter jeg valgte den alternative måde at træne heste på og gå væk fra den traditionelle træningsmåde har jeg haft mange problemer med at finde diverse undervisere, derfor er jeg også glad for mange faglitterære bøger, webinar og meget mere - dét er klart en stor hjælp.


Kommentér på:
horsemanship

Annonce