{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

nogen gode ideer til genoptræning??? {{forumTopicSubject}}

hejsa alle derude

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har nogen gode idder til Charmeur genoptræning?

og så vi jeg gerne vide hvorlang tid det sådan skal tage (altså hvilket program og tidforløb i har erfaringer med er bedst?)

han har stortset stået stille siden slutningen af november, da han der tråtte på sig selv med mordax og havde bosro i så 14dage hvor han kun var ude at gå små ture. derefter red jeg ham let, men da det jo var jul så blev det ik til såmeget.
D. 24 dec kom han jo så tilskade i boksen (hang fast med sit ben)
det har været hævet, men han har ik været halt på noget tidpunk, med det gav trykninger på hans ben så der kom stor sår, derfor boksro.
Her trykket med ham hver dag en eller to gange af 10-20min varihed, og har også skrittede en smule. Her på det sidste har vi skrittede en del og er også begyndt at trave meget lidt da han jo ik er halt. derudover har han lavet strækøvelser i boksen (fange godbid omme på siden og under maven)

Jeg har desværre i mulighed for ridehus og den bane jeg ridder på er meget smattet, samt han stadig ik kommer på fold da sårende ik er helet helt op endnu....

sååå nogen derhar lidt viden de vil af med???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen gode ideer til genoptræning???
Kommentér på:
nogen gode ideer til genoptræning???

Annonce