{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

Springundervisning i går . {{forumTopicSubject}}

Hej folk :b'

Var til springundervisning på Fusentast i går, og det gik rigtig godt, vi sprang en okser på 120cm - sidste spring i 3kombination, og han var bare så super dygtig !! :bb
Normalt er jeg ikke ret glad for at springe over 100cm, og nogle gange jeg jeg få nerver på, bare ved at se de andre springe 100cm, men igår da vores træner satte springet op til 120, spurgte han hvem der ville springe det . Alle på holdet sagde 'ja', udover mig, og så sprang den første 2er pony - da vores underviser så skulle til at rykke afstanden til 1erne, da 2eren havde været ovre, råbte jeg: ''vent - vi kommer lige!'' og så kiggede vores underviser over på mig, som om jeg var sindsyg, for plejer jo kun at springe omkring 100cm, og så sige nej tak når det bliver højt . Men red hen i mod 3kombinationen og så fløj vi ellers bare over de 2 første spring, og uden at tænke videre over, at sidste spring var højt, hopper vi lige så elegant henover :b da underviseren så bagefter sagde, at springet var 120cm, blev jeg bare endnu mere glad og roste og roste Fusentast :bb
- Det lyder måske lavt for mange af jer, men det er virkelig en stor sejr for mig - Fusentast kan sagtens, men mine nerver hindrer os i at springe højt . Så er bare enormt glad !!
Ville lige dele min glæde med jer :b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springundervisning i går .
Kommentér på:
Springundervisning i går .

Annonce