{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med baucher bid?
  • #1   8. aug 2015 prøv at søg i forum. der er lavet rigtig mange emner med samme overskrift

• #2   8. aug 2015 Jeg har ikke haft særlig gode erfaringer med dette bid..

Vi fik en pony ind som skulle sælges, fordi den var blevet for stærk for rytteren.. Hun red med Baucher bid.
    Hun havde taget trensen med da vi lige skulle prøve den, og den var så tung at man seriøst havde hele hovedet i tøjlerne.
    Vi gik ind og skiftede til en trense med alm. 3 delt, og vups, så gik ponyen fint og let for tøjlen og hang slet ikke. Den var blød og smigdig.

Prøvede også på min egen hest, da han gerne vil have ro i munden.. Det var heller ikke nogen succes, så det blev skiftet ud igen..

• #3   8. aug 2015 Min hest kunne ikke gå med det.

• #4   8. aug 2015 Har kun haft gode erfaringer med det!
    Min gamle DV/xx hoppe gik fra at være nærmest uridelig, til at gå helt stabil og let på hånden, efter jeg skiftede til baucher smiley
    Har brugt det på mange forskellige heste og alle med god effekt.

• #5   8. aug 2015 Min unghest gik fint på det til at starte med, men begyndte at hænge EKSTREMT meget på tøjlen. Nu bruger vi Neue Schule Verbindend og det er bare et genialt bid!

• #8   8. aug 2015
    Hvis hesten trives med to delt, men måske kunne bruge lidt mere ro, så passer et baucher. Men hvis hesten ikke duer med to delt duer baucher tit ikke ;o).

• #9   13. aug 2015 Jeg har super gode erfaringer med baucher. Det ligger meget roligt i hestens mund. Min nye hest kom med et for stort tredelt bid og gik imod tøjlen- skift til baucher i passende størrelse - vupti så kunne den både stoppe og dreje smiley det havde selvfølgelig meget med størrelsen at gøre også, men eg havde også forsøgt alm 3 delt og 2 delt i rigtig størrelse, men baucher gav mest ro og bedst respons.
    Mit baucher bid er ikke tungere end alm trensebid- det er købt i hööks.

Kommentér på:
Erfaring med baucher bid?

Annonce