{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Ryttervant, hvornår undervisning? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge HG'ere :).

Hvornår begyndte i at få undervisning på jeres ryttervante heste/ponyer?

Jeg kan selv ride rundt på ham i skridt, og trav nu, og er så heldig at have en næsten uddannet BBH instruktør 2 minutter fra mig, som jeg også har aftalt at jeg skal have undervisning af til den tid. Men igen, hvornår begynder man at få undervisning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryttervant, hvornår undervisning?
  • #1   18. okt 2015 Jeg er af den opfattelse at man kan lære hele tiden. Jeg ville få undervisning nu, men kun en gang om måneden, og så skrue op efterhånden som behovet stiger. Men det er selvfølgelig meget individuelt, da jeg aldrig havde haft unghest før, og derfor gjorde det for st være sikker på at få en god start smiley

• #2   18. okt 2015 Med det samme! smiley

• #3   18. okt 2015 Jeg ville starte op med det samme. smiley

• #5   18. okt 2015 Jeg havde min med til undervisning fra at jeg kunne dreje ham til begge sider, stoppe ham, skridte og trave (efter at have siddet på ham ca. 5-7 gange)

Til at starte med red jeg undervisning i ca 10 - 15 min hvor vi fik rettet til i forhold til hvad jeg som rytter skulle og jeg så fik jeg lektier for med hvad der skulle øves og vi snakkede om hvad jeg havde lavet med ham siden sidst

• #6   18. okt 2015 Underviseren tilpasser jo sværhedsgraden, så den passer både hest og rytter, så du kan starte med undervisning lige så snart, du har lyst smiley Det er jo hele idéen i at få undervisning, at du får det, når du har behov for det.

• #7   18. okt 2015 Tak for de mange svar! smiley

Det er også første gang at jeg tilrider en hest, og så vil jeg selvfølgelig have alle basis tingene ordenligt indlært inden vi skal lave alle mulige øvelser.
    Stop signalet er ihvertfald indlært alvorligt. Sidder nærmest på nakken af ham når jeg siger pru til ham fordi at han bare står med det samme smiley
    Vil også bare gerne at vi får en god start.
    Men, så vil jeg skrive til min underviser at jeg godt vil begynde at have lidt undervisning på ham smiley
    Hun har også fulgt ham fra starten, da hun også behandler ham. Hun er nemlig også heste fysiolog smiley

Kommentér på:
Ryttervant, hvornår undervisning?

Annonce