{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Longering med kapsun grime {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en forespørgsel ang. longering med kapsun grime. Jeg har hørt noget om at det hjælpe med at lægge det rigtige tryk på hesten, men har ikke helt styr på hvad der gør af forskel ved, hvor man placere longen (har en grime med tre ringe)

Er der nogle der har styr på det?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Longering med kapsun grime
  • #1   24. okt 2015 Jeg har en longe grime og den er super dejlig fordi den ikke glider som en grime gør og har en almindelig kapsuns effekt. Den sidder anderledes end en grime og man har mere styr på hesten fordi trykket ligger på næseryggen/oven på hovedet som giver direkte adgang til resten af hesten krop, især ryg.
    Jeg bruger altid den midterste ring til longering eller arbejde for hånd. De andre ringe kan man sætte tøjler i, arbejde fra jorden eller ride med. Man kan selføgeligt også bruge dem til longering, men det giver blot samme effekt som en grime, med et tryk lidt højere oppe smiley

• #2   24. okt 2015 Okay super tak! Vi oplevede også bedst effekt ved den midterste ring i dag smiley

• #3   24. okt 2015 Så lidt ^^ Kapsunen er nok blevet mit yndlings 'værktøj'! Men jo den midterste ring er mest oplagt for longering og sådan..En af Micklem trenserne har også en midterring, til longering - super smart!

• #4   24. okt 2015 Vi prøvede den for første gsng, og må godt nok også indrømme at den var super god smiley Han lagde sig så fint, og især midterringen gjorde så han ikke skød skulder. Jeg er også blevet fan smiley

• #5   24. okt 2015 Arbejde fra jorden fungerer bedst i den midterste ring, og arbejde fra ryggen er i de to yderste ringe smiley

• #6   24. okt 2015 Hele idéen ved at bruge kapsunen er jo også, at du sætter longen i ringen på næseryggen. På den måde kan du lede hesten rundt i stedet for at rive hovedet til siden smiley Kontakten til hesten sidder i en lige linje gennem ryggen, når man leder hesten gennem kapsunen, og der er derved langt mindre chance for, at hesten vil arbejde imod eller spænde op, end hvis man longerer i en grime eller hovedtøj, hvor man skal trække hesten rundt.

• #7   24. okt 2015 Tusind tak for svar smiley

Kommentér på:
Longering med kapsun grime

Annonce