{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

PAVO NERVCONTROL HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en meget nervøst anlagt pony, der for 6 dage siden begyndte på Pavos produkt, Nervcontrol. Det har hjulpet ham meget, og jeg er generelt glad for det!
Dog er det sådan, at jeg har læst varedeklarationen, og kan ikke finde noget om, om det er et produkt man f.eks. giver hesten året ud, som et dagligt tilskud uden pauser, eller om man f.eks. giver tilskuddet i 14 dage, holder pause i et stykke tid og så giver i 14 dage igen?

Er der nogle kloge hoveder herinde, der har forstand på det? og hvis det er meningen, at der skal lægges pauser ind, hvor mange og hvor lange er det mest optimale for, at produktet stadig har en optimal effekt?

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh og vrinsk fra Champ og Nadia smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAVO NERVCONTROL HJÆLP
  • #1   25. dec 2015 Prøv med noget backs blomster medicin.
    Det er ganske harmløst da det er saft fra forskellige blomster og urter.
    Og du kan få noget lavet så det passer til din hest.
    Fx hvis det let bliver stresset skal den have det ene extrakt og hvis den døjer med dårlig selvtillid skal den have noget andet.
    Du kan få det i gennem clavorianter og kan varmt anbefale at få lavet den der passere præsis til din hest og også at bruge den der hedder "rescue" når i skal du i meget stressende siturationer.

    Og nu ved jeg ikke om han stå er et stort sted, men flyt ham til en lille stald hvor han kan få ro når han behøver det. For hvis han står på en rideskole sker far altid noget og det der nok til at stresse hesten. smiley


  • #2   25. dec 2015 Sådan som jeg læser det, giver man det hele tiden smiley
    Men jeg vil nok give det i en periode af 4 uger og så drosle ned i dosseringen.
    Reager din hest ikke på det, kan man jo prøve at holde en pause og se hvad der sker. smiley

    Noget andet er at jeg også sværger på Bachs blomstermedicin og kun kan anbefale det smiley


  • #3   25. dec 2015 Du kan sagtens give det uden pauser, men ville dog passe på med protein indholdet i det øvrige foder den får, fordi det er højt i nervcontrol. smiley

Kommentér på:
PAVO NERVCONTROL HJÆLP

Annonce