{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Næsebåndsovertræk til rebgrime? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er

Jeg fik en rebgrime til ridning (sidepull) i julegave. Jeg har redet med den en gang. Desværre så slider næsebånds delen på min hest. Så derfor tænkte jeg om der var nogle der havde en ide om hvad man kunne sætte på for at undgå dette. Overvejede lammeskind, men fik at vide at det så ødelægge den effekt, der er ved trykket på næseryggen. Min hest reagere for det meste på små signaler, men ja. Han er redet fra bagparten og frem, hvilket gør at han kan gå i holding med rebgrimen på. Jeg behøver næsten ikke tage i tøjlen. Så hvis der var nogle der havde en ide, så smid en kommentar og evt. et link
Ps. Billedet vedhæftet er af rebgrimen/sidepullen.

Kærlig hilsen
Victoria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næsebåndsovertræk til rebgrime?
  • #1   26. dec 2015 Min egen personlige mening er, at en riderebgrime er noget fanden har skabt i glæde, og absolut ikke er egnet til ridebrug, da den netop slider enormt over næseryggen, og kan ikke forestille mig at det er specielt hyggeligt for hesten at have to relativt smalle stykker "snor" kørende henover næseryggen konstant smiley

    Men hvis du vil ride med den - hvilket selvfølgelig er helt op til dig, der er jo flere der gør det - så ville jeg bestemt smide lam på, for ellers tror jeg du kan være helt sikker på, at den bliver skarvet enormt meget af snorene smiley


  • #2   26. dec 2015 Enten lammetunel, eller sådan noget gele pad, som jeg ved man kan få til trenser smiley

  • #3   26. dec 2015 Lig du bare lam eller neupren på næsestykket. Med mindre du decideret har hårdt fat i din hest konstant, så vil beskyttelse ikke ændre noget smiley

Kommentér på:
Næsebåndsovertræk til rebgrime?

Annonce