Jordarbejde - hvor starter jeg? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt træt af at ride på tur med min ellers søde islænderpart, da hun har det med pludselig at styrte ud i en mark, når hun mener vi ikke skal længere, og så er det ellers derudaf i galop indtil man får hende stoppet. Vi rider generelt kun tur, da det er det eneste, hun er vant til (vi har heller ingen bane, men en græsfold vi kan bruge). Nu vil jeg gerne prøve noget andet, eventuelt også få styrket signalerne lidt, så vi kan komme på tur og rent faktisk være enige om, hvad vej vi skal
Så kommer spørgsmålet: Hvor starter jeg? Hvis du skulle forsøge dig med jordtræning for første gang, hvad ville du så begynde med?
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Når jeg selv træner fra jorden så genopfrisker jeg stadig de helt basale ting ind i mellem.. Men når du stille og roligt kommer i gang finder du også ud af hvilke ting du har brug for at træne eller hvad du syntes er sjovt.
Jeg kan godt lidt at træne ting jeg kan bruge i hverdagen.. Indparkering, stå stille fx.. Det er ting der er meget praktiske at kunne, og det skal helst virker i alle situationer så træner der også nogle gange udenfor ridehuset
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 337
Jordarbejde - hvor starter jeg?