{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Rikke h
Rikke h
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 59

Springsadle? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, min lille søster har lige fået den her vildt fine spring pony! Men den er så kort i ryggen! Vi skal finde en 15 tommer til ham, og har fået at videre min træner at vi skulle kigge efter en stübben rex sadle, kan bare ikke finde en! Hjælp smiley
Eller aner forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springsadle?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   16. jul 2016 Det nemmeste og sikreste er at tale med en sadelmager og få denne ud med en masse forskellige sadler i jeres prisklasse.

en ting er at sadlen skal passe i længde, men resten af sadlen skal også passe hesten ryg, og din søster..

det er en kæmpe jungle at finde den korrekte sadel, at det vil spare jer en masse arbejde hvis i får en sadelmager ud smiley

• Rikke h
    Rikke h Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 59
    #2   16. jul 2016 Jo tak, det har vi haft smiley han havde ikke noget i den størrelse lige pt. Han får nogen hjem i næste måned, men vi skulle lige kigge rundt imens. Problemet er han er utrolig følsom, og han har nogen runde store ribben så sadlen let glider frem

• #3   16. jul 2016 Hvad med prestige joy jumper. Super lækker ponysadel

• #4   16. jul 2016 En googlesøgning afslører, at Hoffmanns Rideudstyr har en brugt til salg.

• #5   16. jul 2016 Jeg er personligt rigtig glad for Kieffer Nobert Koof'en, men ved ikke, om den findes i 15" smiley

Kommentér på:
Springsadle?

Annonce