Undervisere på Fyn? Med forstand på ungheste! {{forumTopicSubject}}
Tja, nu er det efterhånden meget lang tid siden jeg har fået undervisning, da jeg ikke rigtig har haft noget at ride på de sidste par år...
Det er netop besluttet at min 3 års skal i træning 1-2 måneder med henblik på tilridning samt longearbejde.
MEN... Når hun kommer retur, vil jeg gerne have noget undervisning ind imellem.
Ideen er at hun skal gå sadelkåring og måske et enkelt lille stævne eller to til næste år, som 4 års.
Undervisningen skal udelukkende baseres på korrekt grundridning (naturligvis med videre dressur for øje) med den rette brug af ryg og bagben, for fine hjælpere mv. Det er vigtigt for mig at underviseren har forstand på ungheste, deres bygning, udvikling osv.
Det skal være en, som kan køre ud til os i 5874 Hesselager.
Hvem kan I anbefale - og vigtigst af alt, hvorfor? Fortæl gerne lidt om hvordan vedkommende underviser samt principper osv.
Hvis nogen skulle ligge inde med lidt video fra deres træninger (med lyd på), så kunne dette også være interessant
apr 2014
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 250
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.857
apr 2014
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 250
- Men ja Camilla er fantastisk :b
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.839
Hende har jeg været rigtig glad for i tilridningen af min - og hun kan også sagtens videreuddanne hesten i både spring og dressur
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg tænker, at hvis du vil have hesten videre uddannet/trænet som Camilla rider er der folk som Laura Lambæk, Helhedsridning, diverse Blue Berry Hill instruktører ( der er en liste på deres hjemmeside ), Hestefornuft eller Sara Sioban.
Undervisere på Fyn? Med forstand på ungheste!