{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506

Klampenborg galopbane.. SUR PÅ DEM x) {{forumTopicSubject}}

Jeg er så sur på Klampenborg galopbane, fordi man ikke må komme ud og galopere på den, mod betalning selvfølgelig -_-'

"Det er kun fuldblods der konkurrere" lyder det fra ham fætteren der sidder og besvare ens mails... -_-'
Andre galopbaner på SJÆLLAND smiley
Hvor man må komme ud og galopere?

Gerne link smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klampenborg galopbane.. SUR PÅ DEM x)
  • #1   30. mar 2007 nederen.

• #2   30. mar 2007 maria - nu skrev hjun også at hun ville betale ? 8)

• #3   30. mar 2007 Maria B
    Ja !? Jeg siger også mod betalning, det betyder at jeg er villig til at betale ..

AS
    Jamen det er ikke alle steder man må ride, og sand er tit hård for hestene .. Altså strandsand xD

• #4   30. mar 2007 Hippie Hest
    God ide smiley
    Du er klog ! smiley

• #6   30. mar 2007 Hehe, godt der var en med en god ide :o)

• #7   30. mar 2007 Olivia
    På klampenborg galopbane ?

• #8   30. mar 2007 Eva K
    Ja problemet er bare at jeg ikke kan finde nogle travstalde xD

• #9   30. mar 2007 Charlotten lund travbane smiley

• #10   30. mar 2007 Ville os bare såå gerne komme ud på en galopbane og fyre Santos af smiley

AS - *Hingsteføl sælges* :
    Det gør jeg nu, problemet er bare af stranden stopper på et tidspunkt..

• #11   30. mar 2007 slap dog af !!! engang måtteman godt, men når folk ikke fatter reglerne (og det gør de aldrig) og tro mig, det gør du nok heller ikke, for du er ikke et særtilfælde, så går det altid galt. når vi rider på galopperne og det en gang imellem er en militæry hest eller lign. der nede går det altid helt galt for DEM! jeg kommer jo heller ikke og rider i dit ridehus vel ? det er en princip sag smiley så ja tag en tur på stranden eller i skoven, der finder du nok et sted at ride...

• #12   30. mar 2007 Heheh du kunne hvis du havde en pony (; Der er pony galop en gang i mellem. SKulle rigtig havde været med på janette nemlig men den blev så skadet.

• #13   30. mar 2007 Shella
    Hvorfor er det kun ponyer ? -_-'

• #14   30. mar 2007 Toffee - Rolig nu.. Forklar det da hellere roligt og sagligt hvorfor hun ikke kan gøre det.
    Det er da fair nok at de har besluttet at folk ikke må fordi uerfarne på en galopbane skaber for mange farlige situationer..

Allimac - Men jeg håber da du finder en bane du kan bruge.. Heh, jeg har tit fyret Frits af og trænet galop muskler på en stubmark bare (når de ikke er for bløde) det er altså også rigtig fedt

• #15   30. mar 2007 allimac ... : fordi hestene ødelægger banen. de pløjer den helt op .

• #16   30. mar 2007 Toffee
    Ponyer har da også ben og hove så vidt jeg ved ...

• #17   30. mar 2007 Allimac go Ynor smiley TH smiley - Bodygard : fordi de kan flyve (; hehe .
    Ej fordi der bliver holdt en pony galop stævne og hvis man skal med til det stævne kan man komme og træne 1 gang før stævnet.

Heste er det jo kun galop hestene der er med til stævner ellers ænder banen jo med at blive totalt ødelagt hvis alle bare kommer og jordere rundt på den smiley ..
    Eller tror godt en alm. hest må stille op men den har jo bare ikke en jordisk chance ;b

• #18   30. mar 2007 Shella
    Jo Rony har xD

• #19   30. mar 2007 hesten skal have fuld stamtavle mm og være godkendt til løb, så nej der vil aldrig komme en almindelig hest med i et løb, kun helt 100% ren fuldblod ... den skal i øvrigt være registreret allerede ved fødslen i galopsport ...
    ja ponyer har også hove, men de er ikke så tunge som en DV er ...

• #20   19. aug 2008 hmmm. nogle der ville fortælle mig hvornår man kan komme ned og prøve at får underivsning eller hvad man siger 1 dag eller noget

• #21   25. maj 2009 vi har gennem tiden set mange rigtig grimme styrt fordi nogle piger på deres rideheste syntes det var sjovt at tage en tur, men det går altså galt når vi kommer på vores toptrænede fuldblodsheste med 50km/t, så siger det altså bare ;"SPLAAAAATT!" og det er en PROFESSIONEL bane, hvor PROFESSIONELLE jockeyer og trænere har deres DYRE heste nede og gå, så nytter det ikke noget at den bliver brugt til "leg" for ridepiger og deres ponyer og heste. Alle trænerene på klampenborg galopbane betaler MANGE penge hvert år og hver månede for at træne på den, og de betaler også penge til at holde banen ved lige, så er det fuldstændig hul i hovedet at der skal ride folk rundt med deres rideheste.
    Jeg red selv dernede på min årring hvor der kom et par rideheste i fuld galop den modsatte vej af mig, hvis ikke min hest var så pisse sød og nem at stoppe var de galopheret straight ind i mig, de tager overhovedet ikke hensyn, til at det faktisk er VORES bane, og at det er OS der har ret til at være på den, og det har de IKKE!

Kommentér på:
Klampenborg galopbane.. SUR PÅ DEM x)

Annonce