{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestevideo ros/ris
  • #1   14. dec 2016 Tror du kunne gøre den rigtig meget federe hvis du kunne få timet musikken og videoerne, så der er overgange ved f.eks. skift i musikken.

    Jeg ved godt den her er lavet med ekstra fancy programmer, men prøv at lig mærke til hvordan billederne og teksten skifter i forhold til musikken, og hvordan omkring 1 minut inde i videoen at hestenes bevægelser også bliver timet i forhold til musikken. Det giver en rigtig fed effekt smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=32YTWKf4TQI


  • #2   14. dec 2016 jeg stadig forholdsvis begynder i imovie. Det er faktisk kun anden gag jeg bruger programmet. Men tak for feedbacken, det er jeg glad for smiley

  • #3   14. dec 2016 Den siger videoen ikke er tilgængelig smiley

  • #4   14. dec 2016 Den her video er på mange måder en forbedring ift. den anden. Sidst gav jeg dig kritik for ikke alle klip passede sammen i farven, og det spiller meget bedre i denne video.
    Dog kunne jeg faktisk bedre lide lyden fra din anden video. Jeg kan rigtig godt lide at høre citater/interviews fra kendte ryttere. Denne sang passer dog også meget godt i teksten, fx med sætninger som "Victory is in my veins." Og jeg kunne også lide, at du har sat noget publikum støj ind, det er lige før, man får kuldegysninger smiley

    Anna, du er så sej til det, bare klø på smiley Jeg har aldrig lavet sådan nogle videoer, men har lavet meget andet med iMovie, og jeg ved, at det er et kæmpe arbejde, som jeg også skrev til dig sidst. At finde alle de videoer, og begynde at klippe det fra man ikke skal bruge, sætte det hele sammen, og finde lyd, og klippe i lyden..
    Det kræver meget tålmodighed, men du er bestemt god til det!


  • #6   14. dec 2016 Selvtak da. At time tingene er svært i starten især. Men det giver bare mega meget smiley

Kommentér på:
Hestevideo ros/ris

Annonce