{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Gode undervisere? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kender en god underviser?

Jeg står midt i arbejdet med en unghest, og det går egentlig rigtig godt. Hun er efterhånden begyndt at gå i holdning, hun kan blive hos mig, og koncentrere sig, for det meste.
Nu står jeg lidt og føler at jeg mangler noget kvalificeret hjælp, så jeg er helt sikker på at jeg ikke sætter noget forkert i min hest (fx at hun går under lod).

Det skal selvfølgelig være en underviser jeg kan med, en der har samme syn på ridning som mig, og så ikke for dyr, da jeg ikke har alt for mange penge. Og en der har kendskab til ungheste og heste som ikke kan så meget.

Jeg selv rider heste efter positiv forstærkning, og at hesten skal kunne følge med i udviklingen, og så er samarbejdet mellem hest og rytter vigtigere end niveauet.

Det skal være så tæt på Tåstrup/ Albertslund som muligt, og ellers gerne en der kører ud dertil.

Nogen i kan anbefale?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode undervisere?
  • #1   4. mar 2017 Lars Birkedal er en super dygtig underviser og han er også berider. se evt. på Facebook "kom i balance med din hest"

• #2   4. mar 2017 Jeg vil anbefale Sanne Olafsson fra Korrekt Ridning, men hun er ikke helt billig. Jeg ville dog hellere have 2 timer af hende om måneden end 4 timer af en anden.

Uanset hvad, så vil jeg anbefale dig, at tage ud og se en enkelt times undervisning af hvilken som helst underviser du overvejer, da jeg selv har prøvet at smide 400,- efter en kvinde som var bimlende sindssyg og bare stod og råbte af mig... efter 10 minutter takkede jeg af, for det var IKKE godt for hverken mig eller hest, og havde jeg set en undervisningstime først, så ville jeg måske kunne have luret hendes måde at undervise på og have sparet de penge.

• #3   4. mar 2017 Camilla Qvistgaard underviser på Vestegnens Rideklub i Taastrup hver torsdag, hun er sindssygt dygtig og har stor erfaring med blandt andet unge heste. Hun tager 300 kr for en lektion. Hvis du er interesseret kan du skrive til mig for et nummer at kontakte hende der laver tider på smiley

• #4   4. mar 2017 Jeg ved min veninde rider ved Sandra Charlotte Kempf, og det er hun utrolig glad for smiley - du kan både finde hende herinde og på Facebook

• #5   5. mar 2017 Hvad med Maiken? hende har du jo haft før smiley

• #6   5. mar 2017 Tusind tak.
    Kender Camilla, men har ikke tid om torsdagen overhovedet desværre.
    Maiken har jeg aldrig haft super god kemi med desværre, og jeg rider min hest på en hel anden måde end jeg mindes hun underviser på smiley

Kommentér på:
Gode undervisere?

Annonce