15. dec 2012 Følger: 21 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 74 Svar: 1.285
Gode undervisere? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der kender en god underviser?
Jeg står midt i arbejdet med en unghest, og det går egentlig rigtig godt. Hun er efterhånden begyndt at gå i holdning, hun kan blive hos mig, og koncentrere sig, for det meste.
Nu står jeg lidt og føler at jeg mangler noget kvalificeret hjælp, så jeg er helt sikker på at jeg ikke sætter noget forkert i min hest (fx at hun går under lod).
Det skal selvfølgelig være en underviser jeg kan med, en der har samme syn på ridning som mig, og så ikke for dyr, da jeg ikke har alt for mange penge. Og en der har kendskab til ungheste og heste som ikke kan så meget.
Jeg selv rider heste efter positiv forstærkning, og at hesten skal kunne følge med i udviklingen, og så er samarbejdet mellem hest og rytter vigtigere end niveauet.
Det skal være så tæt på Tåstrup/ Albertslund som muligt, og ellers gerne en der kører ud dertil.
Nogen i kan anbefale?
På forhånd tak
jan 2008
Følger: 173 Følgere: 142 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 107
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Uanset hvad, så vil jeg anbefale dig, at tage ud og se en enkelt times undervisning af hvilken som helst underviser du overvejer, da jeg selv har prøvet at smide 400,- efter en kvinde som var bimlende sindssyg og bare stod og råbte af mig... efter 10 minutter takkede jeg af, for det var IKKE godt for hverken mig eller hest, og havde jeg set en undervisningstime først, så ville jeg måske kunne have luret hendes måde at undervise på og have sparet de penge.
okt 2007
Følger: 80 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 253
jun 2007
Følger: 125 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 268
maj 2012
Følger: 55 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 450
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 74 Svar: 1.285
Kender Camilla, men har ikke tid om torsdagen overhovedet desværre.
Maiken har jeg aldrig haft super god kemi med desværre, og jeg rider min hest på en hel anden måde end jeg mindes hun underviser på
Gode undervisere?